Werk & Studie alle pijlers

opleiding nagelstyliste

21-07-2011 12:48 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Ik wil de opleiding doen voor allround nagelstyliste, maar al googelend zie ik door de nagels, de opleiding niet meer ;)

Wil echt de opleding dus niet een cursus met alleen een stukje gel of acryl.

Iemand ervaring met een goede opleiding?
Als ik google op cursus nagelstysliste dan komt het cursus aanbod naar boven. Bij ons staan er vaak advertenties in de huis-aan-huis-krant voor dit soort opleidingen.
gorinchem is vergeven van de nagelstylistes, vraag het eens aan een van hen
Dat is toch vreselijk uit?!
Dank jullie tot zover;

Hahaha geen idee of het uit is, zie nog genoeg mensen met gelnagels en versieringen (ben zelf ook meer van een kleurtje en m`n eigen nagels) maar vind het een leuke opleiding om erbij te doen en wie weet in de toekomst wat mee te doen.

Ja dat weet ik ik heb volop gegoogeld, probleem is alleen dat ik niet een cursus wil, maar een opleiding! Tijdens de meeste cursussen komen niet alle modules voorbij en mocht ik er in de toekomst wat mee gaan doen wil ik wel alle modules hebben gehad.

vandaar mijn vraag of er hier mensen ervaringen en/of tips hebben
Je kan ook naar een eventuele groothandel gaan.

Zij geven vaak opleidingen of cursussen!

Al denk ik, dat het een beetje overkill is aan nagelstyliste net als kappers enzo.

Paar jaar geleden nog ''leuk'' maar nu is de concurrentie zo hoog dat je al vanaf 25 euro goede nagels kan laten zetten.
Ja dat dacht ik ook, kom er gewoon niet helemaal uit!

Ooohhhh maar het is meer dat ik het ga doen omdat het me heel leuk lijkt en ik graag met nagels bezig ben en maby kan ik wat vrienden en/of familie doen, wil er voorlopig niet m`n carriere van wil maken. Zit hele dagen op kantoor en dit is een leuke aanvulling straks.
Mij lijkt het ook heel erg leuk om de cursus allround nagelstyling te gaan volgen.

Ik ben nu bijna klaar met mijn opleiding en het lijkt me leuk om nagelstyling er als extraatje bij te doen. Om te beginnen met vrienden en familie

Iemand tips voor een cursus in de omgeving Bergen op Zoom / Steenbergen nb ?

Heb je al iets gevonden liefkind?
Ik woonde zelf ook in Gorinchem en heb mijn opleiding gedaan bij allround nail centre in Raamsonksveer. Er zijn een heleboel opleiders in NL alleen niet allemaal even goed. De vraag naar nagels is er nog steeds, ik heb nu zo'n 20 klanten (in 1,5jaar) en een nieuwe set kost bij mij 49,50 Voor kwaliteit wil men best betalen.

Kijk anders eens op voorendoor.nl daar kun je veel info vinden over opleiders en het vak algemeen!
Ja maar zelfs als ze allemaal, een hele nieuwe set nemen, elke maand (wat mij onwaarschijnlijk lijkt) zit je nog maar op inkomsten 990 euro per maand! En dan moeten al je kosten er nog af.

Dat is toch niet genoeg om rond van te komen? Laat staan verzekering ect.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven