opleiding nagelstyliste
donderdag 21 juli 2011 om 12:48
donderdag 21 juli 2011 om 13:27
Dank jullie tot zover;
Hahaha geen idee of het uit is, zie nog genoeg mensen met gelnagels en versieringen (ben zelf ook meer van een kleurtje en m`n eigen nagels) maar vind het een leuke opleiding om erbij te doen en wie weet in de toekomst wat mee te doen.
Ja dat weet ik ik heb volop gegoogeld, probleem is alleen dat ik niet een cursus wil, maar een opleiding! Tijdens de meeste cursussen komen niet alle modules voorbij en mocht ik er in de toekomst wat mee gaan doen wil ik wel alle modules hebben gehad.
vandaar mijn vraag of er hier mensen ervaringen en/of tips hebben
Hahaha geen idee of het uit is, zie nog genoeg mensen met gelnagels en versieringen (ben zelf ook meer van een kleurtje en m`n eigen nagels) maar vind het een leuke opleiding om erbij te doen en wie weet in de toekomst wat mee te doen.
Ja dat weet ik ik heb volop gegoogeld, probleem is alleen dat ik niet een cursus wil, maar een opleiding! Tijdens de meeste cursussen komen niet alle modules voorbij en mocht ik er in de toekomst wat mee gaan doen wil ik wel alle modules hebben gehad.
vandaar mijn vraag of er hier mensen ervaringen en/of tips hebben
donderdag 21 juli 2011 om 14:47
donderdag 21 juli 2011 om 16:00
Ja dat dacht ik ook, kom er gewoon niet helemaal uit!
Ooohhhh maar het is meer dat ik het ga doen omdat het me heel leuk lijkt en ik graag met nagels bezig ben en maby kan ik wat vrienden en/of familie doen, wil er voorlopig niet m`n carriere van wil maken. Zit hele dagen op kantoor en dit is een leuke aanvulling straks.
Ooohhhh maar het is meer dat ik het ga doen omdat het me heel leuk lijkt en ik graag met nagels bezig ben en maby kan ik wat vrienden en/of familie doen, wil er voorlopig niet m`n carriere van wil maken. Zit hele dagen op kantoor en dit is een leuke aanvulling straks.
maandag 25 juli 2011 om 12:05
Mij lijkt het ook heel erg leuk om de cursus allround nagelstyling te gaan volgen.
Ik ben nu bijna klaar met mijn opleiding en het lijkt me leuk om nagelstyling er als extraatje bij te doen. Om te beginnen met vrienden en familie
Iemand tips voor een cursus in de omgeving Bergen op Zoom / Steenbergen nb ?
Heb je al iets gevonden liefkind?
Ik ben nu bijna klaar met mijn opleiding en het lijkt me leuk om nagelstyling er als extraatje bij te doen. Om te beginnen met vrienden en familie
Iemand tips voor een cursus in de omgeving Bergen op Zoom / Steenbergen nb ?
Heb je al iets gevonden liefkind?
dinsdag 26 juli 2011 om 21:14
Ik woonde zelf ook in Gorinchem en heb mijn opleiding gedaan bij allround nail centre in Raamsonksveer. Er zijn een heleboel opleiders in NL alleen niet allemaal even goed. De vraag naar nagels is er nog steeds, ik heb nu zo'n 20 klanten (in 1,5jaar) en een nieuwe set kost bij mij 49,50 Voor kwaliteit wil men best betalen.
Kijk anders eens op voorendoor.nl daar kun je veel info vinden over opleiders en het vak algemeen!
Kijk anders eens op voorendoor.nl daar kun je veel info vinden over opleiders en het vak algemeen!
woensdag 27 juli 2011 om 05:54