Werk & Studie alle pijlers

Opleiding Officemanagement

25-11-2013 21:29 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag Officemanagement (HBO) gaan studeren en zal dit in deeltijd doen, aangezien ik 32 uur per week gewoon werk ernaast. Ik twijfel alleen nog tussen Schoevers en NCOI. Beide scholen bieden deze opleiding aan

Heeft iemand ervaring met deze aanbieders voor deze opleiding en deze specifieke opleiding?
Schoevers. Heb ik zelf gedaan (wel fulltime, 2 jaar). Tot nu toe 3 hele goede banen gehad, waarbij men direct positief werd doordat ik Schoevers erop had staan. NCOI wordt toch door bedrijven niet als volwaardige opleiding gezien, is mijn ervaring (oa in recruitment, daar was men niet onder de indruk van NCOI bij 2 bedrijven waar ik werkte.)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees inderdaad wel vaker dat men van oudsher wel gecharmeerd zijn als er Schoevers op je c.v. vermeld staat.

Zal dit ook gelden met de deeltijd opleiding Professioneel Officemanagement wat aangeboden wordt door Schoevers:

http://www.schoevers.nl/o ... essional-officemanagement

?
Dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Maar deeltijd of niet, m.i. spreekt Schoevers als opleidingsinstituut toch meer dan NCOI.
Even een vraag uit nieuwsgierigheid. Maar hoe kun je nou in 9 maanden een HBO diploma halen?

Ik wil ook een HBO opleiding doen, maar die duren allemaal 4 jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven