pabo na een universitaire studie
vrijdag 16 november 2012 om 10:15
Ik ben nu een jaar afgestudeerd en heb nooit een baan kunnen vinden op het gebied waar ik voor heb gestudeerd; namelijk de culturele sector. Ze vragen namelijk altijd veel werkervaring. Omdat ik toch iets moest doen ben ik administratief werk gaan doen. Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk en voel me niet gelukkig. Nu zit ik steeds meer te denken om een hbo studie te doen (deeltijd) om voor een beroep te leren waarvoor ik wel meer kans heb op een baan. Ik zat te denken om dan Pabo Gé gaan doen en dan deeltijd, zodat ik gelijk ook in de praktijk aan de slag kan. Maar nu vroeg ik me af hoeveel je dan aan college geld moet betalen. Want stel ik wil een 2de master doen aan de universiteit dan kost dat mij bijna 10.000 euro omdat ik al een studie heb afgerond. Moet ik dan als ik Pabo ga doen ook meer collegegeld betalen? Heeft iemand hier ervaring mee?
vrijdag 16 november 2012 om 14:32
quote:flower1987 schreef op 16 november 2012 @ 10:21:
In 2015 gaan er veel mensen uit heb ik gehoord.
dat zeiden ze tegen mijn broer ook.... die begon zo'n 10 jaar geleden... zijn enige geluk na zijn afstuderen was dat hij een man is...
doe het als het vak je heel leuk lijkt...
maar ga er niet vanuit dat als je klaar bent er opeens wel werk is...
zeker niet met de bezuinigingen en steeds groter wordende klassen
In 2015 gaan er veel mensen uit heb ik gehoord.
dat zeiden ze tegen mijn broer ook.... die begon zo'n 10 jaar geleden... zijn enige geluk na zijn afstuderen was dat hij een man is...
doe het als het vak je heel leuk lijkt...
maar ga er niet vanuit dat als je klaar bent er opeens wel werk is...
zeker niet met de bezuinigingen en steeds groter wordende klassen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times