Personeelsuitje
maandag 4 september 2017 om 20:32
woensdag 6 september 2017 om 19:27
Als ik t zelf betalen moest , ging ik echt niet mee , (is ook nog 's in mijn vrije tijd)EvaHier2 schreef: ↑05-09-2017 10:21Buiten m'n werkdagen ga ik zo min mogelijk mee. Ik spreek in m'n vrije tijd liever met vrienden af. Tja sommige collega's hebben hele spelavonden samen. Een etentje af en toe prima (hoewel je die wel altijd zelf moet betalen bij ons). Ik vind m'n collega's aardige mensen maar geen behoefte aan privé contact
Niet dat ik gierig ben ofzo , maar de baas wil een personeelsuitje, dan moet ie t ook betalen...is mijn menige.
Tenzij t via een personeelsvereniging gaat , die wij op het werk ook nog 's hebben.
Het uitje gaat van het bedrijf uit...een bepaald budget p.p ...gaat het uitje daaroverheen...dan dien je als werknemer het resterende te betalen.
woensdag 6 september 2017 om 19:28
Aah zo...ach ja..wie weet.LadyL0101 schreef: ↑05-09-2017 10:30Nee, de collega's gedroegen zich niet ineens helemaal anders, maar op de één of andere manier kon ik het in een uitjes-setting beter handelen dan op het werk. Voorbeeldje: een collega wilde altijd hele kletspraatjes houden. Op het werk dacht ik dan alleen maar: zeg hou eens op, ik heb het druk! Maar in de bus op weg naar de uitjes-locatie viel dat opeens helemaal prima. Ik had namelijk toch niks te doen die dag. Je bent allebei wat losser en in een andere stemming, dat hielp bij mij.
Ik hou gewoon niet van dat gedoe..maar ga wel..hihihi
woensdag 6 september 2017 om 19:36
Já er was 1 collega...maar die kreeg het oproepcontract niet verlengd helaas.
We werken allemaal zelfstandig, zie ze dus alleen tijdens de vergadering....waarbij ik al in een andere groep kwam te zitten.
2x vergadering gehad , groepering was duidelijk te merken. Geprobeerd erbij te horen, mee te lachen..vertellen enz...maar had dat beter tegen de muur kunnen doen.
Bij wijze van..
Wil ook niet wanhopig overkomen..
Best lastig...aan de andere kant...denk ik...dan niet...maar laat dat niet merken.
Vandaar dat ik er tegenop zie...
Bang ook dat ik daar zo nerveus van wordt dat ik dan geen hap door mijn keel krijg.
Zoiets dus
woensdag 6 september 2017 om 19:51
Nou ik ga dus ook liever van m'n eigen geld met man of met een vriendin eten ja.... maar soms lijk ik daar wel een beetje alleen in. Collega's gingen zelfs een heel weekend weg op eigen kosten (1 dag betaalde teambuilding en dan zelf verlengen met een heel weekend). Maargoed ieder z'n ding.Rode_trui schreef: ↑06-09-2017 19:27Als ik t zelf betalen moest , ging ik echt niet mee , (is ook nog 's in mijn vrije tijd)
Niet dat ik gierig ben ofzo , maar de baas wil een personeelsuitje, dan moet ie t ook betalen...is mijn menige.
Tenzij t via een personeelsvereniging gaat , die wij op het werk ook nog 's hebben.
Het uitje gaat van het bedrijf uit...een bepaald budget p.p ...gaat het uitje daaroverheen...dan dien je als werknemer het resterende te betalen.
Laat je nog weten hoe het was?
vrijdag 8 september 2017 om 20:56
Já hoor , ik laat t je nog weten.EvaHier2 schreef: ↑06-09-2017 19:51Nou ik ga dus ook liever van m'n eigen geld met man of met een vriendin eten ja.... maar soms lijk ik daar wel een beetje alleen in. Collega's gingen zelfs een heel weekend weg op eigen kosten (1 dag betaalde teambuilding en dan zelf verlengen met een heel weekend). Maargoed ieder z'n ding.
Laat je nog weten hoe het was?
Fijn dat je er t zelfde over denkt , ik voel mij er net als jij ook alleen in
zaterdag 9 september 2017 om 16:27
Ik ben die rustige op mijn werk. Ik ben introvert, chronisch ziek (en daardoor snel moe) en drink geen alcohol. En ik ga op stap met bijna allemaal oud-rechtenstudenten. Jaren geleden heb ik besloten gewoon mezelf te zijn. En wat denk je, het wordt helemaal geaccepteerd. Mijn collega's kennen mij en vinden het niet raar als ik me even afzonder. Als er een gelegenheid is waarbij ze weten dat ik het niet leuk vind (drukte, harde muziek) komen ze naar me toe om te vragen of het wel gaat
Mijn tip dus: wees jezelf, wees daar eerlijk over en doe er niet moeilijk om. Ik heb ook personeelsuitjes meegemaakt die niet zo bij me pasten. Tja, dan vind ik het een keer wat minder leuk, volgende keer beter.