Werk & Studie alle pijlers

Positief nieuwtje

05-12-2019 15:02 22 berichten
Het gaat niet altijd even goed met mij ivm het verleden. Heb hier eerder een topic over geopend.

Eindelijk mag ik vanavond een her intake doen bij een instelling. Daar ben ik eerder geweest en zal nu eerlijk zijn en alles vertellen.

Paar weken geleden ook mijn leidinggevende in vertrouwen genomen en alles verteld over het verleden. Hij was blij dat ik hem alles had verteld. En nu zei hij ook dat hij meer begrip had en oom sneller begreep waarom ik bepaalde dingen deed.

Maar dat terzijde. Waarom ik deze topic open? Ik wil ook iets positiefs melden

Heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract wordt omgezet naar een vast contract, ondanks alles ben ik hier gewoon ontzettend blij mee. Ook omdat ik zo aan mijn herstel kan werken en ook omdat ik nu iets vast heb, en er niet aan moest denken om ooit een andere werkplek te gaan zoeken. Voor nu is dit goed.

Dit is echt mijn 1e vaste contract, bij al mijn oude werkgevers werd ik, na zoveel verlengingen er uit gegooid.

Maar nu ben ik echt super blij, dat ik een vast contract heb en zekerheid :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd, wat fijn voor je! :sun: :jump: :cheer2:
Geen beter nieuws dan goed nieuws.

Van harte met je vaste contract en heel veel succes met je herintake.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed zeg! Gefeliciteerd en heel veel succes met je intake :)
Yesss! Genieten! Hoe ga je het vieren? Ik bedoel niet meteen een groot feest maar even lief zijn voor jezelf :-)
Alle reacties Link kopieren
Hartelijk gefeliciteerd wat goed zeg!
Tralalalala
Gefeliciteerd, wat fijn.
Gefeliciteerd!!

En succes met je intake
hertje89 schreef:
05-12-2019 15:18
Yesss! Genieten! Hoe ga je het vieren? Ik bedoel niet meteen een groot feest maar even lief zijn voor jezelf :-)
Weet nog niet hoe ik het ga vieren. Heb wel gemengde gevoelens. Heb vanochtend voor mezelf wel leuke potrozen gekocht :)

Het liefst zou ik ook wat lekkers voor mezelf willen kopen, zodat ik even kan genieten maar met mijn eetstoornis vind ik dat wat lastig...
Alle reacties Link kopieren
Tof voor je!!! Wat fijn. Geniet van dit positieve gevoel. Dit topic bracht een brede glimlach op mijn gezicht. Ik ben blij voor je. :cheer:
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor je!! Geniet er van!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Gefeliciteerd! Wat een fijn uiteinde van het jaar, en straks een goede start van 2020!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, wat fijn!
Alle reacties Link kopieren
Wat super! Gefeliciteerd!

Misschien is het een idee om, als je dat lastig vind, niet iets lekkers te eten voor jezelf te kopen, maar iets lekkers voor je lichaam? Een lekkere crème of parfum, mooie nagellak of een sieraad ofzo?

Of koop een mooie ansichtkaart voor jezelf, eentje met een mooie quote of een plaatje dat je prachtig vind. Als je daar dan een lieve tekst voor jezelf op schrijft, iets wat je aan je beste vriendin zou schrijven in deze situatie. Je mag jezelf nu wel even laten voelen dat je trots bent op wat je doet en wat je hebt bereikt!
Het klinkt/voelt stom om jezelf zo'n kaartje te sturen, maar over een paar jaar ben je er zo blij mee!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Echt tof om te horen dat je eerlijkheid niet wordt afgestraft maar gewoon wordt beloond! Succes met alles
taccowoman schreef:
05-12-2019 15:02
Heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract wordt omgezet naar een vast contract, ondanks alles ben ik hier gewoon ontzettend blij mee. Ook omdat ik zo aan mijn herstel kan werken en ook omdat ik nu iets vast heb, en er niet aan moest denken om ooit een andere werkplek te gaan zoeken. Voor nu is dit goed.

Dit is echt mijn 1e vaste contract, bij al mijn oude werkgevers werd ik, na zoveel verlengingen er uit gegooid.

Maar nu ben ik echt super blij, dat ik een vast contract heb en zekerheid :cheer2:
Yes!

Gefeliciteerd, meid.
Wat fijn; gefeliciteerd!
Wat fijn , gefeliciteerd!
En je mag jezelf voor een keertje op iets lekkers trakteren hoor !

Proost! :gift:
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws :daisy:
Gefeliciteerd!!!
Thnx voor jullie reacties. Ik ben gewoon heel erg blij dat ik een vast contract heb. Had ik niet verwacht omdat ik eerder bang was dat ze niet tevreden zouden zijn over mij, ook omdat ik mijn leidinggevende alles heb verteld over het verleden. (Verkrachting en mishandeling).
Maar het moet nu nog steeds goed tot mij doordringen. Maar nu geeft mij dat ook weer wat meer zelfvertrouwen. En kan ik ook meer aan mezelf werken. Maar voel mij nu gelukkig wel een stuk beter.

Het voelt nu wel een beetje onwerkelijk omdat al bij mijn oude werkgevers na zoveel contracten eruit moest. Maar hoorde ook van iemand in 2020 worden de regels anders en een werkgever kan dan gemakkelijk weer iemand ontslaan. Maar daar wil ik gewoon nu niet aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Wat gaaf. Geniet ervan!!
taccowoman schreef:
07-12-2019 06:56
Thnx voor jullie reacties. Ik ben gewoon heel erg blij dat ik een vast contract heb. Had ik niet verwacht omdat ik eerder bang was dat ze niet tevreden zouden zijn over mij, ook omdat ik mijn leidinggevende alles heb verteld over het verleden.
Maar het moet nu nog steeds goed tot mij doordringen. Maar nu geeft mij dat ook weer wat meer zelfvertrouwen. En kan ik ook meer aan mezelf werken. Maar voel mij nu gelukkig wel een stuk beter.

Het voelt nu wel een beetje onwerkelijk omdat al bij mijn oude werkgevers na zoveel contracten eruit moest. Maar hoorde ook van iemand in 2020 worden de regels anders en een werkgever kan dan gemakkelijk weer iemand ontslaan. Maar daar wil ik gewoon nu niet aan denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven