Presentatie geven werk
zondag 11 juni 2017 om 22:09
zondag 11 juni 2017 om 22:25
zondag 11 juni 2017 om 22:25
Is wat gepresenteerd wordt jouw verantwoordelijkheid? Heeft je collega dingen waargenomen tijdens jouw ziekte? Zo ja, dan is het jouw verantwoordelijkheid te zorgen dat je goed genoeg op de hoogte bent om de presentatie zelf te doen. Als er vragen zijn waarop jij het antwoord niet weet kun je altijd nog naar collega verwijzen. Maar jouw verantwoordelijkheid = jouw presentatie.
zondag 11 juni 2017 om 22:54
Wat kunnen collega's toch vreselijk naar zijn. Ik heb hetzelfde meegemaakt en voor de zekerheid had ik alles wel op orde gemaakt, maar wat voelde ik me kut daarna. Ik heb er jammer genoeg niks van gezegd en dus keihard over me heen laten lopen. Mijn tip: doe jezelf dat in ieder geval niet aan, en laat de ander ook zijn verantwoordelijkheden nemen..
maandag 12 juni 2017 om 00:25
maandag 12 juni 2017 om 09:57
Je hebt het hem gevraagd, maar wat was zijn antwoord dan? Heeft hij een toezegging gedaan?
Of heb jij het hem gevraagd en ga jij ervan uit dat hij het 'dus' moet doen?
En hoe ben jij normaal gesproken met taken en verantwoordelijkheden, doe jij wat er van je verwacht wordt of vraag je vaker om hulp en steun?
Dat je vorig jaar druk bent geweest, lijkt me niet echt een reden om nu niet op de hoogte te zijn als het over jouw verantwoordelijkheidsgebied gaat. Het huidige jaar is alweer bijna half om.
Als hij inderdaad een toezegging heeft gedaan, en als het inderdaad niet jouw gebied is wat hij moet vertellen, dan breng je het gewoon als een voldongen feit. Vooraf aan hem: slide 11 t/m 20 zijn voor jou. En aan het begin van de presentatie: ik vertel eerst iets over onderwerp A, daarna neemt Henk het over voor onderwerp B.
Of heb jij het hem gevraagd en ga jij ervan uit dat hij het 'dus' moet doen?
En hoe ben jij normaal gesproken met taken en verantwoordelijkheden, doe jij wat er van je verwacht wordt of vraag je vaker om hulp en steun?
Dat je vorig jaar druk bent geweest, lijkt me niet echt een reden om nu niet op de hoogte te zijn als het over jouw verantwoordelijkheidsgebied gaat. Het huidige jaar is alweer bijna half om.
Als hij inderdaad een toezegging heeft gedaan, en als het inderdaad niet jouw gebied is wat hij moet vertellen, dan breng je het gewoon als een voldongen feit. Vooraf aan hem: slide 11 t/m 20 zijn voor jou. En aan het begin van de presentatie: ik vertel eerst iets over onderwerp A, daarna neemt Henk het over voor onderwerp B.