problemen voettekst
donderdag 8 september 2011 om 17:20
Hallo allemaal!
Ik heb een probleem bij het printen....
Alles is goed geprint, maar de voettekst komt er voor de helft op. Dus de letters zijn door de helft, alleen de bovenste helft van de letters zijn zichtbaar. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik ben erg slecht met printers, pc's e.d.
De regel staat gewoon onder aan de pagina, dus begrijp er niets van.
Ik heb een probleem bij het printen....
Alles is goed geprint, maar de voettekst komt er voor de helft op. Dus de letters zijn door de helft, alleen de bovenste helft van de letters zijn zichtbaar. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik ben erg slecht met printers, pc's e.d.
De regel staat gewoon onder aan de pagina, dus begrijp er niets van.
donderdag 8 september 2011 om 17:44
Ik denk dat je de marges van de voettekst moet aanpassen.
Ga naar Pagina-indeling, Aangepaste marges, Indeling, Marges voettekst en deze pas je aan tot het wel goed geprint is.
Deze menu-gang is voor Office 2010; ik weet niet welke Office versie jij hebt. Anders moet je even in de Help zoeken op marges voettekst en dan vind je het menu wel.
Ga naar Pagina-indeling, Aangepaste marges, Indeling, Marges voettekst en deze pas je aan tot het wel goed geprint is.
Deze menu-gang is voor Office 2010; ik weet niet welke Office versie jij hebt. Anders moet je even in de Help zoeken op marges voettekst en dan vind je het menu wel.
donderdag 8 september 2011 om 17:58
Hi sundream, heb ik al gedaan, dit werkt ook niet.
Een familielid gaat er nu naar kijken (heb het document gestuurd).
Als ik de marge aanpas, blijft de voettest voor de helft geprint en hij gaat ook niet omhoog. Beetje vaag om zo uit te leggen, maar zo is het dus...
Heel irritant!
Heb net een nieuwe printer, kan het daaraan liggen? Verder print hij wel goed.
Een familielid gaat er nu naar kijken (heb het document gestuurd).
Als ik de marge aanpas, blijft de voettest voor de helft geprint en hij gaat ook niet omhoog. Beetje vaag om zo uit te leggen, maar zo is het dus...
Heel irritant!
Heb net een nieuwe printer, kan het daaraan liggen? Verder print hij wel goed.