Werk & Studie alle pijlers

Proefpersoon medisch

05-10-2012 12:02 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben op zoek naar iets leuks voor bijverdiensten. Ik zou me daarom beschikbaar willen stellen als kandidaat voor medische test. Geen medicijnen, maar testjes. Kreeg van iemand te horen voor een onderzoek voor MRI maar ik heb dus draadjes achter mijn tanden dus dat kan helaas niet :( Je kreeg anders 100 euro.

Mijn vraag aan jullie: weten jullie welke sites of op welke manieren ik kan zoeken naar mensen die testpersonen zoeken?
Dat kan prima met een draadje achter je tanden hoor. Heb voor UvA ook zo'n MRI scan gedaan met wat testjes.
En in het ziekenhuis ook gewoon een MRI met een draadje trouwens.
@koettie

Ow op het formulier wat ik kreeg stond namelijk dat je geen onverwijderbaar ijzer/metaal ofzo mag hebben en ook geen draadje achter je tanden.
Das raar. Bij mij stond dat metal inderdaad niet mocht maar een draadje geen enkel probleem was.
Dat ligt eraan welk deel van de hersenen ze testen. Het draadje vervormd het beeld van de scan. Maar als ze kijken naar een ander hersengebied, maakt het niet uit.
Misschien omdat het bij jou uit medische noodzaak was Koettie?

Heb inderdaad ook gehoord dat je ze als proefpersoon niet mag hebben. Heb me daar ook voor aangemeld en ik heb geen draadje.
Soms staan er oproepen in de Volkskrant van zaterdag. Of neem contact op met secretariaten van onderzoeksinstituten van Academische ziekenhuizen/universiteiten. Er worden bijvoorbeeld veel vrijwilligers gezocht binnen de Neurowetenschappen.
Not a day goes by I don t think about you.
Un, geen idee. Was verder ook een scan van m'n buik, niet m'n hoofd.

Maar bij die test van het UvA was het een hersenscan, heb de foto nog liggen . Draadje was helemaal geen probleem.
Ik weet niet waar je woont, maar in Nijmegen heb je het Donders institute. Op de website kan je ook zien waar ze proefpersonen voor zoeken(moet je wel even een account aanmaken).
Je kan dit soort werk niet doen als je een ww of wwb uitkering hebt want dan word het verekend met de uitkering en dan is het geen extraatje meer. Is dus meer voor mensen die werken, studeren, pensionado's of thuisblijfouder zijn.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
ik weet niet waar je woont, maar dit is ook altijd wel een leuke: http://voedingsonderzoek.wur.nl/
Ik heb tijdens mijn eerste studiejaar vaak overwogen me hiervoor op te geven, maar irritant genoeg vallen dat soort activiteiten altijd buiten de schoolvakanties :( Soms staan er zulke leuke bedragen bij...

Ik zie regelmatig advertenties in kranten staan. Ook in de Sp!ts enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven