Werk & Studie alle pijlers

recreatiewerk

21-01-2012 14:28 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ga dit jaar in de vakantie's werken als recreatielid van een recreatieteam op een camping. Nu ben ik 20 jaar oud, weet iemand toevallig hoeveel je per uur moet/kan verdienen?

groetjes.
Ik kreeg destijds per week uitbetaald.

Ik geloof 180 euro per week, voor 6 dagen werken ( op dinsdag vrije dag)

Per dag werkte ik 3 uur in de ochtend en 3 uur later op de middag . Tussendoor moest ik bij de mensen langs om te kijken of er ouders/kinderen waren die ook gebruik wilden maken van de activiteiten.
Misschien hangt je loon ook af van het bedrijf waarvoor je gaat werken.

Kun je niet iets op de site vinden? Of via een informatiepakket?
De 14-jarige dochter van m'n vriendin verdient 35 euro per zaterdag op 'n dressuurstal. Lijkt me dat je als 20-jarige dan toch wel wat meer per dag moet krijgen.
Je hoeft het werk zeker ook niet voor het geld te doen.

Je verdiend o.a. niet zoveel omdat je cursus/vliegticket en verblijf(tent) "gratis" krijgt.
Het ligt er ook aan in welk land je gaat werken.
verba volant, scripta manent.
quote:elninjoo schreef op 21 januari 2012 @ 14:55:

De 14-jarige dochter van m'n vriendin verdient 35 euro per zaterdag op 'n dressuurstal.Zwart? Want een 14-jarige mag nog helemaal niet werken in een dressuurstal.
Ja zwart natuurlijk. Ik werkte zelf ook al rond die leeftijd op 'n manege. Al mijn weekend/vakantiebaantjes waren zwart. Dan levert het tenminste iets op.
Ik verdiende jaaaaaren geleden (10 jaar ofzo ) ongeveer 150 euro per week. Erg weinig, voor het geld moet je het inderdaad niet doen. Ik deed dan 6 dagen lang een ochtend- en middagactiviteit en twee avondactiviteiten. Tussendoor activiteiten voorbereiden. Wel een erg leuke tijd gehad!
Het is vandaag de dag niet veel hoger. Tussen de 150 en 220 per week. Ligt aan de organisatie. Wel kost en inwoning (dus loon in natura)
Als je in Nederland gaat werken dan zou ik denken aan het minimumloon. Misschien ietsje meer, maar veel meer zal het vast niet zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven