Reiskostenvergoeding
maandag 29 augustus 2016 om 19:35
Beste Forummers,
Na een aantal maanden zoeken, heb ik eindelijk mijn droombaan gevonden. Ik heb zonet het contract ontvangen en ben dit aan het doornemen. Omdat ik voor het werk tussen twee steden moet reizen (afstand van ong 1.5 uur), ben ik enorm geïnteresseerd in de reiskostenvergoeding. Nu staat er in het contract: reiskostenvergoeding op basis van een jaarabonnement woon-werktraject voor ov.
Ik vraag me af wat dit betekent. Wordt alles vergoed of niet? En welk jaarabonnement? NS heeft zoveel verschillende abonnementsvormen. Heeft iemand hier ervaring mee? Inderdaad, ik kan mijn contactpersoon dit vragen en dat ga ik ook doen, maar dacht misschien kunnen jullie mij alvast op weg helpen. Alvast bedankt!
Groetjes
(niet meer)Jobless
Na een aantal maanden zoeken, heb ik eindelijk mijn droombaan gevonden. Ik heb zonet het contract ontvangen en ben dit aan het doornemen. Omdat ik voor het werk tussen twee steden moet reizen (afstand van ong 1.5 uur), ben ik enorm geïnteresseerd in de reiskostenvergoeding. Nu staat er in het contract: reiskostenvergoeding op basis van een jaarabonnement woon-werktraject voor ov.
Ik vraag me af wat dit betekent. Wordt alles vergoed of niet? En welk jaarabonnement? NS heeft zoveel verschillende abonnementsvormen. Heeft iemand hier ervaring mee? Inderdaad, ik kan mijn contactpersoon dit vragen en dat ga ik ook doen, maar dacht misschien kunnen jullie mij alvast op weg helpen. Alvast bedankt!
Groetjes
(niet meer)Jobless
maandag 29 augustus 2016 om 19:39
maandag 29 augustus 2016 om 19:45
maandag 29 augustus 2016 om 19:46
Een jaartrajectabonnement voor trein tussen het treinstation dichtsbij je huis en het station van je werk. Misschien ook de bus/tram van je huis naar station en van station naar je werk.
Een jaarabonnement is voordeliger dan 12 x maandabonnement.
Een jaarabonnement is voordeliger dan 12 x maandabonnement.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 29 augustus 2016 om 20:18
maandag 29 augustus 2016 om 20:51
Bedankt allemaal voor jullie reacties en de felicitaties. Ik ben al een stuk wijzer. Ik ga het inderdaad vragen. Voel me altijd opgelaten als ik zulke dingen moet vragen. Vooral omdat dit echt een baan is waar ik al ZOOO lang voor heb gevochten. Ik wil niet vervelende dingen zeggen, om die kans kwijt te raken. Maar ja, even alle moed verzamelen...
dinsdag 30 augustus 2016 om 09:13
En vraag dan meteen ook hoe t zit met de vergoeding voor het reizen naar locatie twee en wat je standplaats wordt. (reis naar standplaats is woon-werk, reis van standplaats naar locatie 2 is een dienstreis) Ik krijg woon-werk vergoed op basis van ov en dienstreizen 0,19ct per kilometer als ik met de auto ga of ov als ik met ov ga.
dinsdag 30 augustus 2016 om 14:22