Werk & Studie alle pijlers

Salaris Accor groep

07-09-2009 04:21 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo,

Zou iemand van jullie weten hoe de salarissen liggen bij de Accorgroep? Ik heb er een jaar of 10 geleden als receptioniste stage gelopen in Frankrijk, maar zag nu een vacature staan voor 24 uur als Nachtreceptioniste bij een Novotel in de buurt.

Nu is stagiaire of nachtreceptioniste zijn niet geheel hetzelfde en ook zijn de lonen in Frankrijk anders dan in Nederland. Maar op zich spreekt me de keten wel aan dus ik zou wel een gokje willen wagen. Het enige dat me tegenstaat is de Horeca CAO die zo verdomde laag is (ben nu 29 en krijg 5.64 netto). Volgens hun site zitten ze d'r boven maar heeft iemand van jullie een idee waar ik aan moet denken dan?

Alvast bedankt!

Ari
Hi Ari,

Zou je ze niet kunnen bellen met deze vraag? Is toch interesse tonen? Ik schrik wel van het nettosalaris. Daar zou ik niet voor mijn bed uitkomen...
Haai Toffi,

Ja dat is wel weer zo, ik dacht alleen als ik ze daarvoor ging bellen, dat het ook weer zo inhalig klinkt .
Ter info:

Bruto minimumloon per 1 juli 2009

Vanaf 1 juli 2009 is het bruto minimumloon met 1,26 procent verhoogd. De minimumlonen worden twee keer per jaar aangepast aan de ontwikkeling van de cao-lonen.

Voor een werknemer van 23 jaar of ouder is het bruto minimumloon bij een volledig dienstverband per 1 juli 2009:

per maand ¤ 1.398,60 per week ¤ 322,75 en per dag ¤ 64,55

Als ik jou was zou ik eens gaan kijken of uberhaubt wel het minimumloon krijgt.

Ik zou er n.l. ook mijn bed niet voor uit komen (even grof gezegd)

Vul ook eens het salariscompas in op http://www.intermediair.nl/

Succes, laat je niet afzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven