Salaris Gehandicaptenzorg
maandag 23 maart 2009 om 13:58
maandag 23 maart 2009 om 14:09
maandag 23 maart 2009 om 14:12
Kijk even naar de schaal waar je in aangenomen bent, en google dan even op CAO zorg.
http://www.loonwijzer.nl/home/zorgloonwijzer bijvoorbeeld
http://www.loonwijzer.nl/home/zorgloonwijzer bijvoorbeeld
maandag 23 maart 2009 om 15:19
quote:drievliet schreef op 23 maart 2009 @ 14:57:
Ik weet wat ik bruto verdien maar weet niet hoeveel er dan nog af gaat en wat ik netto over ga houden.dan bel je even met PZ en stel je je vraag.. lijkt me het meest logisch. Daar krijg je een antwoord waar je meer mee kan dan met het gegeven wat een wildvreemde verdient, wiens functie, leeftijd, dienstjaren, opleiding je niet kent....
Ik weet wat ik bruto verdien maar weet niet hoeveel er dan nog af gaat en wat ik netto over ga houden.dan bel je even met PZ en stel je je vraag.. lijkt me het meest logisch. Daar krijg je een antwoord waar je meer mee kan dan met het gegeven wat een wildvreemde verdient, wiens functie, leeftijd, dienstjaren, opleiding je niet kent....
maandag 23 maart 2009 om 15:37
woensdag 25 maart 2009 om 15:58
quote:drievliet schreef op 23 maart 2009 @ 13:58:
Wat verdien je in de gehandicaptenzorg ong netto? deze maand 1031
Hoeveel uur moet je daar voor werken? 18
Wat is je functie? woon en werk begeleider
Hoe lang werk je al in de gehandicaptenzorg? 8 maar zit in functiejaar 4 ivm 4 jaar jeugdschaal
Hoe oud ben je? 26
En werk je dan in de wb of ab? allebei dus
Ben ff nieuwsgierig omdat net ben aangenomen in de gehandicaptenzorg
Wat verdien je in de gehandicaptenzorg ong netto? deze maand 1031
Hoeveel uur moet je daar voor werken? 18
Wat is je functie? woon en werk begeleider
Hoe lang werk je al in de gehandicaptenzorg? 8 maar zit in functiejaar 4 ivm 4 jaar jeugdschaal
Hoe oud ben je? 26
En werk je dan in de wb of ab? allebei dus
Ben ff nieuwsgierig omdat net ben aangenomen in de gehandicaptenzorg
woensdag 25 maart 2009 om 18:26
De gahandicapten zorg is zo breed, dat je het denk ik niet met elkaar kunt vergelijken.
En als je in de woonbegeleiding werkt krijg je ook nog een onregelmatigheids toeslag wat flink kan oplopen. Als je in de activiteitenbegeleiding werkt (net als ik op een school) dan verdien je elke maand hetzelfde
En als je in de woonbegeleiding werkt krijg je ook nog een onregelmatigheids toeslag wat flink kan oplopen. Als je in de activiteitenbegeleiding werkt (net als ik op een school) dan verdien je elke maand hetzelfde
donderdag 26 maart 2009 om 11:40
Even een reactie op mijn salaris ( het zorgde voor wat commotie): Nee ik zou er niet van rond kunnen komen als ik het er mee zou moeten doen. Ik krijg nog een deel WAO uitkering (omdat ik chronisch ziek ben) en mijn man heeft een full-time baan.
Maar goed daar werd door de T.O. niet naar gevraagd, dus heb gewoon geantwoord wat ik verdien.
T.O. heeft trouwens geluk want bij menig enquete zet ik dan dat ik dat niet kwijt wil.
Maar goed daar werd door de T.O. niet naar gevraagd, dus heb gewoon geantwoord wat ik verdien.
T.O. heeft trouwens geluk want bij menig enquete zet ik dan dat ik dat niet kwijt wil.
zaterdag 9 februari 2013 om 11:39
Ik ben 40 jaar, werk 17 jaar in de gehandicaptenzorg, ben nu teamleider, zit ik schaal 50-12. Ik werk 25,2 uur ( 70%) en verdien netto ongeveer 2000euro incl. ORT. Zonder ORT is dat 1800euri. Ik werk soms wel en soms niet onregelmatig.. Ligt eraan waar de druk ligt.
Het team waar ik leiding aan geef bestaat uit 18 medewerkers en 32 cliënten. Ze hebben ZZP 2 t/m 6 .
Het team waar ik leiding aan geef bestaat uit 18 medewerkers en 32 cliënten. Ze hebben ZZP 2 t/m 6 .
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."