Salaris management assistent 16 uur
maandag 24 september 2012 om 22:35
Ik ben aangenomen bij een sociale organisatie als management assistent. Ik doe hiermee een stapje terug in mijn carrière en heb geen idee wat ik kan verwachten qua salaris. Ik moet de onderhandelingen nog in dus mijn vraag is of iemand weet wat een redelijke salariseis is voor 16 uur en wat je daar netto aan overhoudt?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
maandag 24 september 2012 om 22:48
Dat hangt er denk ik ook vanaf in welke branche je werkzaam bent. Commercieel zal heel anders betalen dan bijv. overheid waar salarisschalen gehanteerd worden.
Nu ben ik alleen wel nieuwsgierig hoe je voor 16 uur een MA functie kunt ver/invullen en wat je taken dan zijn. Een MA bij ons ondersteunt het management en dat gebeurt op echt minimaal 24 uur maar liefst full time. Wat was je functie hiervoor? Geen aanval, gewoon puur interesse vraag.
Nu ben ik alleen wel nieuwsgierig hoe je voor 16 uur een MA functie kunt ver/invullen en wat je taken dan zijn. Een MA bij ons ondersteunt het management en dat gebeurt op echt minimaal 24 uur maar liefst full time. Wat was je functie hiervoor? Geen aanval, gewoon puur interesse vraag.
maandag 24 september 2012 om 22:50
maandag 24 september 2012 om 22:53
quote:thasmo schreef op 24 september 2012 @ 22:50:
Bij ons werken er 2 part-timers als MA voor de grote baas zegmaar, ene 24u, andere 16u en in geval van uitval van één vangt de MA van de beleidsafdeling dit op.
Die mogelijkheid is er ook nog, dat 2 toch 1 FTE vervullen.
TO, ben/word jij de enige MA of is er nog een collega die de overige uren werkt als MA?
Bij ons werken er 2 part-timers als MA voor de grote baas zegmaar, ene 24u, andere 16u en in geval van uitval van één vangt de MA van de beleidsafdeling dit op.
Die mogelijkheid is er ook nog, dat 2 toch 1 FTE vervullen.
TO, ben/word jij de enige MA of is er nog een collega die de overige uren werkt als MA?
maandag 24 september 2012 om 22:57
Dat dacht ik ook hoor maar degene voor wie ik ga werken, werkt zelf ook maar 24 uur.. Ik vind het niet erg om achteruit te gaan tov mijn vorige functie. Door de crisis zit ik nu thuis en ik wil gewoon werken. Dit is ook een tijdelijke functie. Ik ben gewoon benieuwd wat ik kan vragen.
CAO kan ik niks over terug vinden welke schaal het is. Zal ik nog wel te horen krijgen.
CAO kan ik niks over terug vinden welke schaal het is. Zal ik nog wel te horen krijgen.
maandag 24 september 2012 om 23:00
Management assistent kan natuurlijk ook van alles zijn.
Maar bijna alle sociale organisaties hebben een CAO.
En bij de meeste vacatures wordt in dit soort branches gewoon vermeld in welke schaal de functie valt.
Zoek dat dus gewoon even op.
En dan kun je hier berekenen wat je er aan over gaat houden:
http://www.raet.nl/proformalite/proforma-lite.aspx
Maar bijna alle sociale organisaties hebben een CAO.
En bij de meeste vacatures wordt in dit soort branches gewoon vermeld in welke schaal de functie valt.
Zoek dat dus gewoon even op.
En dan kun je hier berekenen wat je er aan over gaat houden:
http://www.raet.nl/proformalite/proforma-lite.aspx