Werk & Studie alle pijlers

Salarisvraagje

24-06-2013 17:40 31 berichten
Vraag betreft salaris: als je hoort 14 uur per week werk voor E781,- bruto per maand, wat voor functie komt dan in je op?
Alle reacties Link kopieren
quote:Louba schreef op 24 juni 2013 @ 17:56:

14 uur 781. Dus voor 40 uur 2231 euro bruto. Ik zeg: niet slecht!Ik vind dat geen vetpot hoor. Sterker nog, ik vind het vrij weinig.
I am surrounded by morons
quote:juniper213 schreef op 24 juni 2013 @ 17:58:

[...]

Jep, maar dat neemt niet weg dat het toch echt het bruto uurloon van een vakkenvuller is van 23 jaar en ouder. Uiteraard nemen ze dan de tieners aan die voor minder dan helft hetzelfde werk doen. Maar schaal is schaal, de praktijk maakt voor mijn vraag verder niet zoveel uit.Klopt niet hoor, die 13,03, het is 10,17 tot 11,66. Maakt idd voor jouw vraag niet veel uit, just to set the record straight
quote:tot_zoens schreef op 24 juni 2013 @ 19:49:

Welk niveau is de baan en hoeveel relevante ervaring heeft diegene? Je kunt toch op intermediair zoeken naar wat een normaal salaris is?

Intermediair kan een hulpmiddel zijn, een indicatie, maar uiteindelijk moet je denk ik onderhandelen en de CAO en schalen van de betreffende sector raadplegen.

Het gaat om een WO-baan, en ook echt specifiek WO en niet 'een beetje goede HBO kan ook wel' (om de reden dat er echt academische vaardigheden vereist zijn). Aantal jaar relevante ervaring ligt op drie jaar, dat is niet extreem ervaren, maar voor deze functie ook geen starter meer. Iemand die je zelfstandig aan het werk kunt zetten zonder te hoeven inwerken.
Welk bedrag had jij in je hoofd? Is het een baan bij de overheid, semi-overheid of in het bedrijfsleven?
Sorry, 2x
Als het WO is als in aan een universiteit: het is meer dan een beginnend aio verdient. Maar die is in opleiding en net begonnen. Na 3 jaar verdient een aio zeker al meer. Je kunt de cao met salarisschalen zo downloaden, P voor promovendi en anders is vooraan in schaal 10 een typische startersschaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven