Werk & Studie alle pijlers

Salarisvraagje

24-06-2013 17:40 31 berichten
Vraag betreft salaris: als je hoort 14 uur per week werk voor E781,- bruto per maand, wat voor functie komt dan in je op?
Alle reacties Link kopieren
Vakkenvuller.
I am surrounded by morons
Dan heb je een uurloon van ¤12,87, dan kunnen diverser functies zijn!
Dat is rond de 13 euro bruto, dat verdient een vakkenvuller niet. Toen ik beginnende leerkracht op de basisschool was tien jaar geleden zat mijn uurloon daar niet heel ver boven volgens mij (ik dacht rond de 15).

Welk werk ga je doen, en welk salaris had je verwacht? Is meer uren maken een optie?
quote:tot_zoens schreef op 24 juni 2013 @ 17:45:

Dat is rond de 13 euro bruto, dat verdient een vakkenvuller niet. Toen ik beginnende leerkracht op de basisschool was tien jaar geleden zat mijn uurloon daar niet heel ver boven volgens mij (ik dacht rond de 15).

Welk werk ga je doen, en welk salaris had je verwacht? Is meer uren maken een optie?Uurlonen AH

Bij de AH verdien je dit dus wel per uur als vakkenvuller, 23 jaar en ouder dan. Vraag heeft niet betrekking op mij, anders had ik wel functie neergezet en verwacht salaris.
Dat komt neer op mijne, ik doe een HBO functie op een P&O afdeling en ben bijna afgestudeerd. Schaal 45 CAO ziekenhuizen.
Betaald niet slecht.
quote:SienTje0000 schreef op 24 juni 2013 @ 17:50:

Betaald niet slecht.Voor een vakkenvuller ja, maar dan ga je er vanuit dat dit de functie is bij dit salaris. Is niet het geval.
quote:mps10 schreef op 24 juni 2013 @ 17:49:

Dat komt neer op mijne, ik doe een HBO functie op een P&O afdeling en ben bijna afgestudeerd. Schaal 45 CAO ziekenhuizen.Mmm dat is dan een ondersteunende P&O functie, anders kan ik me een bruto uurloon van E13,- niet goed voorstellen.
Is dit salaris obv 36 of 40 uur? En praten we over een starter of iemand die al lang op de arbeidsmarkt is?
Die uurlonen van de AH is inclusief vakantiedagen en vakantiegeld.
Ooit wel eens een 23 plus vakkenvuller gezien bij AH?! Dat heeft een reden: te duur...
14 uur 781. Dus voor 40 uur 2231 euro bruto. Ik zeg: niet slecht!
2230 per mnd als je fulltime werkt, dat is gewoon een baan op hbo niveau, toch?
Ja, geen adviseur of iets dergelijke inderdaad.
quote:Suze02 schreef op 24 juni 2013 @ 17:55:

Ooit wel eens een 23 plus vakkenvuller gezien bij AH?! Dat heeft een reden: te duur...Jep, maar dat neemt niet weg dat het toch echt het bruto uurloon van een vakkenvuller is van 23 jaar en ouder. Uiteraard nemen ze dan de tieners aan die voor minder dan helft hetzelfde werk doen. Maar schaal is schaal, de praktijk maakt voor mijn vraag verder niet zoveel uit.
quote:skylge schreef op 24 juni 2013 @ 17:55:

Is dit salaris obv 36 of 40 uur? En praten we over een starter of iemand die al lang op de arbeidsmarkt is?36 uur en ervaren.
Bij nader inzien is dit misschien meer een geld en recht vraag.
waarom vraag je dat?
Ik denk aan winkelmedewerker (ervaren) of on ervaren hbo-ér
Startsalaris voor een Hbo'er
quote:EvenWatAnders schreef op 24 juni 2013 @ 18:44:

waarom vraag je dat?Iemand vroeg aan mij wat ik van dit salaris vond, in combinatie met een bepaalde functie. Ik dacht: oei, dat is laag. Maar kan vervolgens niet echt goed advies geven hoe de onderhandeling in te gaan. Daarom stel ik de vraag hier; als velen al reageren met vakkenvuller (wel een goed verdienende oudere vakkenvuller) of beginnende HBO-er, dan zit mijn idee wat betreft dit salaris (aan de lage kant) wel goed.
Ik denk dat je uurloon minder is omdat je met 14 uur/pw in de kleine banen regeling zit, dan hoef je minder af te dragen zodat je netto meer overhoudt.
Welk niveau is de baan en hoeveel relevante ervaring heeft diegene? Je kunt toch op intermediair zoeken naar wat een normaal salaris is?
Bedenk dat we in een tijd zitten van "voor jou 10 anderen". Startsalarissen van 5 jaar geleden zijn niet representatief meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven