Werk & Studie alle pijlers

Scriptie motivatie topic!

28-01-2014 15:53 305 berichten
Wie is er net als ik momenteel ook bezig met zijn scriptie? Het lijkt me leuk om een ''lotgenoten'' topic te hebben waar we elkaar motiveren. Ik heb ook een bericht gezet op het topic de laatste loodjes maar helaas is het op dat topic erg rustig.



Vandaag had ik mij voorgenomen om drie uurtjes aan mijn scriptie te zitten. Helaas is het mislukt omdat ik andere hele belangrijke dingen opeens moest doen in het huishouden (scriptie ontwijkend gedrag). Ik moet over een uur al richting werk dus ook vanavond gaat er niks van komen. Morgen weer een dag werken en hoop morgenavond er vol tegenaan te gaan!



Ik hoop dat er meer forummers zijn die het leuk vinden om mee te schrijven op dit topic!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb echt even een dip. Ik ben bezig met mijn afstudeervoorstel alleen moet mijn invalshoek veranderen, boehoe. Nu heb ik besloten dat ik een maand later mijn afstudeervoorstel inlever zodat ik wat meer de tijd heb. Ik mag maar twee keer per jaar mijn afstudeervoorstel inleveren dus dan wil ik wel dat ik en mijn begeleider er achterstaat en dan zit mijn vriend te zeuren dat alles dan een maand opschuift en dat die dat niet leuk vind want dan moet hij nog langer op me wachten. Nee dat werkt lekker motiverend.
Alle reacties Link kopieren
@noralily, is het gelukt om uit de dip te komen?

@LindaT: er is overigens nog een scriptietopic met mensen die meer aan het begin zitten.



Update: ik ben klaar en ik ben een nerd. (Cum laude en ze waren erg tevreden over mijn presentatie )
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
@Neweve @ Hoshi: Van harte! Goed gedaan!

Dank voor de tip over het andere forum, handig :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of er nog meerdere mensen zijn die in de zomer hun scriptie schrijven? Het is zo stil hier nu
Alle reacties Link kopieren
Hmm ja. Dit topic is al van een aantal jaar geleden. Ik ben nu twee opleidingen verder en heb vorige week mijn scriptie ingeleverd. Hoe gaat het met jouw scriptie? Heb je een vraag over spss? Misschien kan ik helpen?! Of ben je er inmiddels al uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven