Werk & Studie alle pijlers

Sollicitatie

26-09-2013 16:07 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind augustus kreeg ik een tip van iemand voor een vacature die alleen nog intern open stond. Ik dacht: fijn, dan ben ik de rest voor..

Ik heb toen gesolliciteerd en kreeg netjes een bevestiging, maar er werd gezegd dat het wel lang kon duren voor ik wat zou horen omdat intern voor ging. Ik zou sowieso een reactie krijgen.

Ik heb ongeveer twee weken geleden een mail gestuurd of er al iets bekend was. Daarop kreeg ik geen reactie.

Vanochtend zag ik de vacature ineens op internet staan. Ze bewandelen dus de hele officiele weg. Zal ik opnieuw via de site solliciteren ? Wordt dat wel vaker gedaan, twee keer op dezelfde vacature solliciteren ? Of gaat dat irriteren ?

Ik voldoe wel aan alle gestelde eisen.
Ik zou hen even bellen met de vraag of jouw verstuurde sollicitatie mee gaat in deze ronde of dat je hem opnieuw moet sturen.

Je hebt officieel nu pas gesolliciteerd, want je bent een externe. Je was dus de eerste van de externen en blijkbaar is er intern niet iemand geschikt bevonden. Succes!
Dank je wel...dat had ik zelf ook kunnen verzinnen, maar ik was bang dat hij dacht: daar heb je haar weer

Ik heb gebeld en ik hoef niet opnieuw te solliciteren, ik ga mee in deze ronde.
En nu duimen dat je in elk geval op gesprek mag!!!
Ja inderdaad..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven