Sollicitatie
donderdag 26 september 2013 om 16:07
Eind augustus kreeg ik een tip van iemand voor een vacature die alleen nog intern open stond. Ik dacht: fijn, dan ben ik de rest voor..
Ik heb toen gesolliciteerd en kreeg netjes een bevestiging, maar er werd gezegd dat het wel lang kon duren voor ik wat zou horen omdat intern voor ging. Ik zou sowieso een reactie krijgen.
Ik heb ongeveer twee weken geleden een mail gestuurd of er al iets bekend was. Daarop kreeg ik geen reactie.
Vanochtend zag ik de vacature ineens op internet staan. Ze bewandelen dus de hele officiele weg. Zal ik opnieuw via de site solliciteren ? Wordt dat wel vaker gedaan, twee keer op dezelfde vacature solliciteren ? Of gaat dat irriteren ?
Ik voldoe wel aan alle gestelde eisen.
Ik heb toen gesolliciteerd en kreeg netjes een bevestiging, maar er werd gezegd dat het wel lang kon duren voor ik wat zou horen omdat intern voor ging. Ik zou sowieso een reactie krijgen.
Ik heb ongeveer twee weken geleden een mail gestuurd of er al iets bekend was. Daarop kreeg ik geen reactie.
Vanochtend zag ik de vacature ineens op internet staan. Ze bewandelen dus de hele officiele weg. Zal ik opnieuw via de site solliciteren ? Wordt dat wel vaker gedaan, twee keer op dezelfde vacature solliciteren ? Of gaat dat irriteren ?
Ik voldoe wel aan alle gestelde eisen.
donderdag 26 september 2013 om 16:11