Werk & Studie alle pijlers

sollicitatiebrief

11-03-2010 21:32 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik lees regelmatig op dit toffe forum mee en heb dan uiteindelijk ook een profieltje aangemaakt. Het was wel niet gemakkelijk om een nickname te vinden die nog niet in gebruik is

Maar goed, ik heb al direct een vraagje.

Ik ben sinds 5 jaar verpleegkundige in een rusthuis/zorghuis en wil gaan solliciteren voor een baantje in een ziekenhuis. Nu zou ik in mijn sollicitatiebrief willen vermelden dat ik mijn werk nog altijd graag doe maar de verpleegtechnische handelingen mis. En ook dat ik wel besef dat ik niet meer zo vlot ben met bepaalde verpleegtechnische handelingen maar dat ik er zeker van ben dat ik de dingen weer snel onder de knie ga hebben en een volwaardig teamlid kan worden.

Wat denken jullie? Zou ik dit in mijn brief zetten en hoe? Of misschien gewoon niet vermelden?

Hopelijk kan iemand mij helpen want ik heb hier al bladzijden vol geschreven maar het voelt niet juist.

Groetjes
Niet vermelden!

Klinkt niet echt positief, dat je bepaalde handelingen bent verleerd.
Ik zou het iig een sOllicitatiebrief noemen en geen sillicitatiebrief

En ik zou niet zeggen wat je niet kan.. alleen wat je wel kan!
Sorry voor de fout in de titel, iemand een idee hoe ik die kan veranderen?
Kom er maar in, Taalmiepjes.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik zou vermelden dat je het nog steeds leuk werk vindt maar intussen geen voldoening/uitdaging/leermomenten vindt in deze baan en dat je van mening bent dat hoe goed jij ook in je werk bent, je je er nog altijd in wilt kunnen ontwikkelen.
Whiskers, nee is idd niet zo positief natuurlijk. Maar zouden ze dat niet een beetje verwachten als je van een rusthuis naar een ziekenhuis gaat? Of ben ik helemaal verkeerd?
Je kan erin zetten dat je graag wilt leren om daardoor te groeien in je vaardigheden, maar zou niet zeggen dat je bepaalde dingen niet kunt. Hou het algemeen.