Werk & Studie alle pijlers

spelling en grammatica controleren

15-04-2014 12:52 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er zo lief en heeft tijd om mijn verslag op spellingsfouten te willen controleren?

Ik moet het verslag al morgen inleveren!

Ik ben degene eeuwig dankbaar :D
Wie wil mijn huis stofzuigen, mijn toilet en badkamer poetsen en mijn wasgoed doen? Ik wil het morgen graag klaar hebben.

Ik ben degene eeuwig dankbaar.
Mijn huis mag meteen mee! Morgen kijkers, dus het moet dan af
Hoe lang is het verslag?
Kastanjez zou het toch doen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:n93 schreef op 15 april 2014 @ 13:01:

Hoe lang is het verslag?Ongeveer 20 pagina's
Haha, ja ik weet het. Ik ben veeeelste laat!
quote:Nouschi schreef op 15 april 2014 @ 13:02:

Kastanjez zou het toch doen?Helaas redt ze het net niet om het na te kijken.
quote:manalx schreef op 15 april 2014 @ 13:07:

Ik ben veeeelste laat!Nou, dat belooft wat qua spelling en grammatica.
quote:Elynn schreef op 15 april 2014 @ 13:09:

[...]

Nou, dat belooft wat qua spelling en grammatica.Kom op Elynn strijk eens over je hart
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Daarom vraag ik misschien ook om hulp
Heb weleens een scriptie voor iemand geredigeerd. Inhoudelijk prima, maar qua taal een drama. Heeft me heel veel tijd gekost. En gezien de kromme openingszin van dit topic is het ook in dit geval waarschijnlijk geen kleine klus. Doe het nooit weer, althans niet voor iemand die ik niet of nauwelijks ken. Mocht een van mijn nichtjes hulp nodig hebben, dan strijk ik de hand wel over m'n hart.
quote:Elynn schreef op 15 april 2014 @ 13:16:

Heb weleens een scriptie voor iemand geredigeerd. Inhoudelijk prima, maar qua taal een drama. Heeft me heel veel tijd gekost. En gezien de kromme openingszin van dit topic is het ook in dit geval waarschijnlijk geen kleine klus. Doe het nooit weer, althans niet voor iemand die ik niet of nauwelijks ken. Mocht een van mijn nichtjes hulp nodig, dan strijk ik de hand wel over m'n hart.Was ook een grapje hoor
Dan reageer je toch niet?

Ik vraag het ook aan degenen die wel bereid zijn om te helpen.
quote:manalx schreef op 15 april 2014 @ 13:13:

Daarom vraag ik misschien ook om hulp

Dit is niet de juiste plek. Als jouw taalbeheersing niet voldoende is om op het niveau van je opleiding een goed verslag af te leveren, moet je daar iets aan doen, anders heb je voortdurend dit soort problemen. Je verslag laten redigeren is symptoombestrijding. Je moet de kwaal bij de kern aanpakken.
quote:manalx schreef op 15 april 2014 @ 13:17:

Ik vraag het ook aan degenen die wel bereid zijn om te helpen.Denk niet veel aangezien het voor morgen gedaan moet worden en 20 pagina's bevat. 5 oke, maar 20? Volgende keer wat eerder vragen gok ik zo
quote:manalx schreef op 15 april 2014 @ 13:17:

Ik vraag het ook aan degenen die wel bereid zijn om te helpen.Oe hiermee snijd je jezelf in de vingers.
Prima, dan ga ik verder zoeken.

Fijne dag verder
Jij ook. Succes.
quote:Pantax schreef op 15 april 2014 @ 13:00:

Mijn huis mag meteen mee! Morgen kijkers, dus het moet dan af Héé, ik dacht dat de verhuisplannen in de koelkast stonden
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:Nouschi schreef op 15 april 2014 @ 13:20:

[...]

Oe hiermee snijd je jezelf in de vingers.Niet zo streng zijn Nous, waar is je hulpvaardigheid gebleven?
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 15 april 2014 @ 13:26:

[...]

Niet zo streng zijn Nous, waar is je hulpvaardigheid gebleven? Die ligt nu in de prullenbak
quote:Nouschi schreef op 15 april 2014 @ 13:34:

[...]

Die ligt nu in de prullenbak Met een pluim voor je spelling.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Gratis? Want hier kun je mensen voor betalen hè. Twintig pagina's is ongeveer 10.000 woorden, kom je zo rond de ¤150 uit. Vind je vast veeeelste duur, maar is feite heel goedkoop.

Succes.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Er bestaat geen werk dat zó tijdrovend en humeurbedervend is als het corrigeren van slechte teksten. Ik was ooit proeflezer, maar ik heb mezelf beloofd dat ik dat nooit meer hoef te doen.

Het probleem is dat mensen als TO geen idee hebben wat ze vragen. 'Even' controleren op spelfouten, jaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven