spelling en grammatica controleren
dinsdag 15 april 2014 om 13:10
dinsdag 15 april 2014 om 13:16
Heb weleens een scriptie voor iemand geredigeerd. Inhoudelijk prima, maar qua taal een drama. Heeft me heel veel tijd gekost. En gezien de kromme openingszin van dit topic is het ook in dit geval waarschijnlijk geen kleine klus. Doe het nooit weer, althans niet voor iemand die ik niet of nauwelijks ken. Mocht een van mijn nichtjes hulp nodig hebben, dan strijk ik de hand wel over m'n hart.
dinsdag 15 april 2014 om 13:17
quote:Elynn schreef op 15 april 2014 @ 13:16:
Heb weleens een scriptie voor iemand geredigeerd. Inhoudelijk prima, maar qua taal een drama. Heeft me heel veel tijd gekost. En gezien de kromme openingszin van dit topic is het ook in dit geval waarschijnlijk geen kleine klus. Doe het nooit weer, althans niet voor iemand die ik niet of nauwelijks ken. Mocht een van mijn nichtjes hulp nodig, dan strijk ik de hand wel over m'n hart.Was ook een grapje hoor
Heb weleens een scriptie voor iemand geredigeerd. Inhoudelijk prima, maar qua taal een drama. Heeft me heel veel tijd gekost. En gezien de kromme openingszin van dit topic is het ook in dit geval waarschijnlijk geen kleine klus. Doe het nooit weer, althans niet voor iemand die ik niet of nauwelijks ken. Mocht een van mijn nichtjes hulp nodig, dan strijk ik de hand wel over m'n hart.Was ook een grapje hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 15 april 2014 om 13:20
quote:manalx schreef op 15 april 2014 @ 13:13:
Daarom vraag ik misschien ook om hulp
Dit is niet de juiste plek. Als jouw taalbeheersing niet voldoende is om op het niveau van je opleiding een goed verslag af te leveren, moet je daar iets aan doen, anders heb je voortdurend dit soort problemen. Je verslag laten redigeren is symptoombestrijding. Je moet de kwaal bij de kern aanpakken.
Daarom vraag ik misschien ook om hulp
Dit is niet de juiste plek. Als jouw taalbeheersing niet voldoende is om op het niveau van je opleiding een goed verslag af te leveren, moet je daar iets aan doen, anders heb je voortdurend dit soort problemen. Je verslag laten redigeren is symptoombestrijding. Je moet de kwaal bij de kern aanpakken.
dinsdag 15 april 2014 om 13:26
dinsdag 15 april 2014 om 13:26
dinsdag 15 april 2014 om 13:34
dinsdag 15 april 2014 om 14:06