stapbudget 1 mei

maandag 1 mei 2023 om 11:32
Ik doe via NTI maar toen kreeg ik geen echte lijst, dus de papieren erbij gepakt en toen kreeg ik weer geen lijst, bleek ik door te moeten scrollen. En dan met de angst dat het vast loopt, echt tergend…
maandag 1 mei 2023 om 11:33
O jee en wat nu?dagdromer1986 schreef: ↑01-05-2023 11:31Ben ik er doorheen, kan ik in de vervolgstap de gevonden vooraanmelding niet selecteren...
maandag 1 mei 2023 om 11:39
Had ik ook, maar mij hielp het toen ik even terugging en in mijn geval het woordje Stichting weghaalde. Toen gaf ik de organisatie op en toen lukte het wel.dagdromer1986 schreef: ↑01-05-2023 11:31Ben ik er doorheen, kan ik in de vervolgstap de gevonden vooraanmelding niet selecteren...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
maandag 1 mei 2023 om 11:40
Ik moest mijn studentnummer geven en daarna de naam van de opleider. Verder dus de bevestiging in PDF (vloekerdevloek ik deed eerst het Word, wat een stress weer).
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

maandag 1 mei 2023 om 11:56
O dat gaat wel snel ben benieuwd
Weet iemand of er nog andere subsidies zijn voor leren ?.
Eventueel kan ik dat aandragen bij mijn werk gever we hebben sinds kort een ondersteuner op kantoor deze meneer denk heel erg mee

maandag 1 mei 2023 om 12:13

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in