Werk & Studie alle pijlers

stapbudget 1 mei

13-04-2023 13:22 257 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Herkansing! Wie probeert het 1 mei nog een keer?
Vorige keer was een drama en de keer daarvoor was er een storing bij het uwv. Gelukkig kon ik toen via dit forum volgen hoe anderen ervoor stonden en was het gedeelde smart.
Flashy schreef:
01-05-2023 11:27
Nog 2 minuten!
Ik las ook dat sommige mensen er dan uit gegooid worden dus duimen maar.
spannend!!! Fingers crossed!

Ik sta op 1 apparaat nu op 38 minuten
Ben ik er doorheen, kan ik in de vervolgstap de gevonden vooraanmelding niet selecteren...
Hier is het ook gelukt. Mij uitgelogd op de overige apparaten..... Hoop dat iedereen positief nieuws kan brengen.
koreana schreef:
01-05-2023 11:21
Ik had iets vaags met Stichting X en hij zocht kennelijk op Stichting en kon daar niets op vinden, dus toen deed ik X en dat lukte wel.
Ze hebben mij drie straten verderop horen vloeken en tieren toen ik dat gezanik had.
Ik doe via NTI maar toen kreeg ik geen echte lijst, dus de papieren erbij gepakt en toen kreeg ik weer geen lijst, bleek ik door te moeten scrollen. En dan met de angst dat het vast loopt, echt tergend…
dagdromer1986 schreef:
01-05-2023 11:31
Ben ik er doorheen, kan ik in de vervolgstap de gevonden vooraanmelding niet selecteren...
O jee en wat nu?
Aanvraag verstuurd.
De opleider had een vooraanvraag gedaan waardoor ik verder niks hoefde te selecteren.

De drie andere schermen meteen dichtgedaan.
Ik heb als bestand het contract van de opleiding meegestuurd, had verder geen speciale stap dingen. Wat hebben jullie ingestuurd?

Het ondertekende document met student nummer erin en informatie over de opleiding bedoel ik.
dagdromer1986 schreef:
01-05-2023 11:31
Had ik ook, maar mij hielp het toen ik even terugging en in mijn geval het woordje Stichting weghaalde. Toen gaf ik de organisatie op en toen lukte het wel.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Weekend schreef:
01-05-2023 11:37
Ik heb als bestand het contract van de opleiding meegestuurd, had verder geen speciale stap dingen. Wat hebben jullie ingestuurd?

Het ondertekende document met student nummer erin en informatie over de opleiding bedoel ik.
Ik moest mijn studentnummer geven en daarna de naam van de opleider. Verder dus de bevestiging in PDF (vloekerdevloek ik deed eerst het Word, wat een stress weer).
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Flashy schreef:
01-05-2023 11:34
Aanvraag verstuurd.
De opleider had een vooraanvraag gedaan waardoor ik verder niks hoefde te selecteren.
Same here.
54 minuten
Word toch wel spannend nu
Verheug me.op de studie steeds meer.
Mensen helpen doe ik erg graag ♥️
En alles met voeding vind ik mega interessant
Leuk marije veel plezier
Fijn dat het gelukt is
Flashy schreef:
01-05-2023 11:34
Aanvraag verstuurd.

De drie andere schermen meteen dichtgedaan.
Yes, gefeliciteerd!!!!!
Gefeliciteerd flasy wat ga jj doen ?
Er is nog 33% beschikbaar.
Flashy schreef:
01-05-2023 11:53
Er is nog 33% beschikbaar.
O dat gaat wel snel ben benieuwd
Weet iemand of er nog andere subsidies zijn voor leren ?.
Eventueel kan ik dat aandragen bij mijn werk gever we hebben sinds kort een ondersteuner op kantoor deze meneer denk heel erg mee 🤗zoekt heel veel voor je uit
Gefeliciteerd voor iedereen die het is gelukt, super!
Ik zit nog steeds in de wachtrij. Stapjes al ruim over de helft maar er staat nog steeds: meer dan een uur :whip:
Ik heb de laptop op het werk openstaan, staat op meer dan een uur. Waar kan ik de teller vinden hoeveel budget er nog is?
Vorige keer was het geld om half één op, dus dan lijkt meer dan een uur wachten niet zo zinvol meer.
Op de beginpagina van het stapbudget kun je vinden hoeveel budget er nog over is. Volgens mij nu 27%...
Gevonden, dank! Ik had nog verder naar beneden moeten scrollen...
Mettie schreef:
01-05-2023 12:03
Ik heb de laptop op het werk openstaan, staat op meer dan een uur. Waar kan ik de teller vinden hoeveel budget er nog is?
Vorige keer was het geld om half één op, dus dan lijkt meer dan een uur wachten niet zo zinvol meer.
Hier ben ik ook een beetje bang voor.
Pff... Het is me gelukt. Ben wel een paar jaar ouder geworden vandaag.....
Ik zit nu op 58 minuten met nog 21% budget.
Vol spanning aan het meelezen, ik sta nu op een wachttijd van 29 minuten
ik op 43 minuten en nog 19% beschikbaar...

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven