Stoppen met stage
vrijdag 17 mei 2019 om 03:40
Hi Viva’ers, Vandaag is bij mij de emmer een beetje overgelopen. Ik wil graag stoppen met mijn afstudeerstage. (ik ben de enige afstudeer stagiair in de organisatie) Ik werk in een hele informele organisatie waar meer stagiaires dan werknemers werken. Sinds de baas een paar maanden op vakantie is wordt er helemaal niks meer gedaan. (We krijgen weinig stage taken dus er is veel vrije tijd). Er zijn alleen meiden en er wordt voortdurend gesmoesd (dat ik het net niet kan horen), heel hard gepraat, mensen vlechten elkaars haren, ondermijnen mijn werk (wanneer ze zien dat ik moet werken aan mijn scriptie (Extra hard praten), met taken die ik overneem wordt er met mijn ideeën vandoor gegaan en doen ze alsof het hun idee is. Ik heb het een tijdje lang volgehouden en ben bijna klaar. Maar ik wil hier gewoon weg. Ik kan me hier niet concentreren en moet wel hard aan de slag voor mijn scriptie. De andere baas merkt en zegt nergens iets van en nu probeert een andere stagiair zelfs een soort van me passief uit te dagen. Zoals mijn pennen pakken en het licht uitdoen als ik op de wc zit etcetera. Ik heb nog maar anderhalve maand te gaan, maar ik denk niet dat ik het volhoud. Het liefst wil ik nu stoppen. Wat kan ik het best doen? Groetjes
vrijdag 17 mei 2019 om 07:32
Word steeds mooier.Tonychocolonely schreef: ↑17-05-2019 07:30Ik heb een stage in het buitenland. Dus ik kan haar helaas niet zo gemakkelijk bereiken door 10 uur tijdsverschil.
vrijdag 17 mei 2019 om 07:39
Huh in je andere bericht zeg je toch dat je het hebt aangekaart?Tonychocolonely schreef: ↑17-05-2019 07:30Ik heb een stage in het buitenland. Dus ik kan haar helaas niet zo gemakkelijk bereiken door 10 uur tijdsverschil.
Of bedoel je via e-mail? Dan maakt die 10u tijdsverschil toch niet uit? Ze kan reageren wanneer ze wil
vrijdag 17 mei 2019 om 07:40
vrijdag 17 mei 2019 om 07:53