Werk & Studie alle pijlers

Studentenvraag

18-12-2017 16:43 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,
Ik heb een vraagje m.b.t. PowerPoint en Word. Mijn docent heeft bij de powerpoint in elke dia een stuk tekst ingesproken omdat hij ziek was. Nu wilde ik een half beeld powerpoint diavoorstelling openen en een half beeld Word zodat ik gelijk mee kan typen. Echter elke keer als ik powerpoint diavoorstelling doe, gaat hij op full screen. Is hier een oplossing voor of moet ik nu echt met twee computers gaan werken?

Alvast bedankt!
Carlijn
Slides niet bekijken in diavoorstelling maar gewoon als slides. En dan steeds doorscrollen naar de volgende.
Een diavoorstelling is altijd fullscreen.
Wat je kan doen is inderdaad de pagina met de slides bekijken en op de andere helft van je beeldscherm het word-document.

Op een windows pc of laptop doe je dit door de Windows-toets + pijltje naar links tegelijk in te drukken. Het andere programma (in jouw geval Word) kun je op de rechterhelft zetten door de Windows-toets + pijltje naar rechts tegelijk in te drukken.

Zo moet het ongeveer lukken. Succes!
Als het goed is kan je ook in powerpoint zelf typen. Ligt er misschien wel aan welke versie je hebt... Succes!
Tweede monitor en dan kun je wel splitsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven