Studeren aan de Open Universiteit
woensdag 3 januari 2018 om 13:03
Ik overweeg om een studie te gaan volgen aan de Open Universiteit (richting Onderwijskunde). Heeft iemand ervaringen met de OU en specifiek het schakelprogramma en de master Onderwijskunde of Pedagogiek?
Ik zou o.a. graag willen weten hoe het cursusmateriaal is, de combinatie werk/privé en de kwaliteit van de docenten. Ook ben ik benieuwd hoe het is om op afstand te studeren (ik heb alleen aan een reguliere universiteit gestudeerd).
Ik zou o.a. graag willen weten hoe het cursusmateriaal is, de combinatie werk/privé en de kwaliteit van de docenten. Ook ben ik benieuwd hoe het is om op afstand te studeren (ik heb alleen aan een reguliere universiteit gestudeerd).
dinsdag 23 januari 2018 om 12:13
dinsdag 23 januari 2018 om 12:21
Ik had er echt zin in dus dat ga ik wel mee nemen in mijn overweging. Ik kan misschien eerst met een paar andere vakken beginnen maarja dan wil ik wel zeker weten dat het in september wel zo is. Geen idee of je die begeleiding echt nodig heb maar ze bieden het vast niet voor niks aan lijkt mij. En ik ben niet zo gek om zes tot acht avonden in een stad drie uur reizen enkele reis te gaan volgen. Introductiedagen en eenmalige bijeenkomsten prima maar geen hele module.
flashy wijzigde dit bericht op 23-01-2018 17:30
0.11% gewijzigd
woensdag 24 januari 2018 om 23:11
Iemand hier ook verzoek toelating tot pre master gedaan.
Als het goed is helemaal geen probleem met mijn bachelor vooropleiding maar moest officieel.
Zit nog steeds op bevestiging te wachten zodat ik kan beginnen.
In december alles opgestuurd en 8 jan wel bevestiging ontvangen dat het in behandeling is.
Hopelijk kan ik toch nog in februari starten.
Als het goed is helemaal geen probleem met mijn bachelor vooropleiding maar moest officieel.
Zit nog steeds op bevestiging te wachten zodat ik kan beginnen.
In december alles opgestuurd en 8 jan wel bevestiging ontvangen dat het in behandeling is.
Hopelijk kan ik toch nog in februari starten.
donderdag 25 januari 2018 om 14:14
Ik ga voor je duimen Jua!
Ik heb inmiddels antwoord gekregen dat ze nu nog niet kunnen zeggen of er in september wel in mijn woonplaats begeleiding gaat zijn. Ze gingen de stad voor nu van de website afhalen. Wel is er een nieuwe toegevoegd op anderhalf uur reizen enkele reis (op de enige avond in de week dat ik beslist niet kan) maar goed dat is misschien een alternatief.
Ik heb inmiddels antwoord gekregen dat ze nu nog niet kunnen zeggen of er in september wel in mijn woonplaats begeleiding gaat zijn. Ze gingen de stad voor nu van de website afhalen. Wel is er een nieuwe toegevoegd op anderhalf uur reizen enkele reis (op de enige avond in de week dat ik beslist niet kan) maar goed dat is misschien een alternatief.