Werk & Studie alle pijlers

Studeren op mijn leeftijd?

23-06-2018 20:04 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Sommigen kennen mijn verhaal wel
Militair geweest, afgereisd naar syrie om te vechten tegen IS etc

Ik heb op mijn 17e mijn VWO diploma gehaald. Heb daarna meteen gesolliciteerd bij de Landmacht. Ik had de KMA (Koninklijke Militaire Acedemie) kunnen doen (officiers opleiding) maar dit heb ik niet gedaan, omdat ik het wel goed vond als soldaat. Is het mogelijk om op mijn leeftijd, (nu 29) nog een studie te volgen? Of is dit totaal niet meer mogelijk. Ik kan op internet zo 1,2,3 niets erover vinden.

Groetjes Christian
christian88 schreef:
24-06-2018 10:26
Wel gedacht aan een beroepskeuzetest viva-amber. Ik heb de hulp voor mijn PTSS weer opgepakt sinds ik terug ben uit syrie.
@sally spectra. Ik zal snel een keuze moeten maken voor mijn 30e als ik nog recht wil hebben op studiefinanciering.
Ik wil gewoon mijn leven weer op de rit hebben :)
Je hoeft mij niet zo aan te vallen, doe ik ook niet bij jou toch?
Studeren is niet leeftijd gebonden je hebt tegenwoordig de regeling een leven lang leren
Alle reacties Link kopieren
Ok dat wist ik niet S-Meds
S-Meds schreef:
24-06-2018 10:30
Studeren is niet leeftijd gebonden je hebt tegenwoordig de regeling een leven lang leren

dat klopt, maar dat leven lang leren krediet is minder voordelig dan de studiefinancieringsregeling.

als TO nu 29 is dan lijkt het mij verstandiger gewoon voor zijn 30ste met een studie te starten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven