tattoo weglaseren
woensdag 2 oktober 2013 om 08:54
Hallo,
ik ben afgewezen bij mijn sollicitatie door een tattoo op mijn voet ongeveer 10 cm niet diep gezet. Nu wil ik de tattoo laten weglaseren om alsnog te solliciteren. Vind zelf tattoos mooi nooit spijt van gehad maar wil mijn droom waarmaken als stewardess en heb er dit allemaal voor over. Wil graag datt dit mooi zonder littekens word gedaan. Heb al een mail gestuurd naar een kliniek gevestigd in Veldhoven, Breda en Eihndhoven nog geen mail terug. Heeft iemand ervaring met de kliniek in Kaatsheuvel?
Bedankt!
ik ben afgewezen bij mijn sollicitatie door een tattoo op mijn voet ongeveer 10 cm niet diep gezet. Nu wil ik de tattoo laten weglaseren om alsnog te solliciteren. Vind zelf tattoos mooi nooit spijt van gehad maar wil mijn droom waarmaken als stewardess en heb er dit allemaal voor over. Wil graag datt dit mooi zonder littekens word gedaan. Heb al een mail gestuurd naar een kliniek gevestigd in Veldhoven, Breda en Eihndhoven nog geen mail terug. Heeft iemand ervaring met de kliniek in Kaatsheuvel?
Bedankt!
woensdag 2 oktober 2013 om 10:07
quote:divadevil schreef op 02 oktober 2013 @ 09:50:
Hoi youwish,
klopt nederlandse maatschappijen zijn niet zo moeilijk maar wil voor Emirates in Dubai werken
Je bent bereid 1000 euro uit te geven aan een zeer pijnlijke procedure om iets te laten verwijderen wat je ongetwijfeld ook aardig wat centjes heeft gekost, voor een niet-gegarandeerde baan bij een bedrijf, wat strengere eisen stelt dan andere bedrijven waarbij je precies hetzelfde werk kan doen.
Hoi youwish,
klopt nederlandse maatschappijen zijn niet zo moeilijk maar wil voor Emirates in Dubai werken
Je bent bereid 1000 euro uit te geven aan een zeer pijnlijke procedure om iets te laten verwijderen wat je ongetwijfeld ook aardig wat centjes heeft gekost, voor een niet-gegarandeerde baan bij een bedrijf, wat strengere eisen stelt dan andere bedrijven waarbij je precies hetzelfde werk kan doen.
woensdag 2 oktober 2013 om 10:22
En je wilt perse in Dubai wonen? Ik zie het eerder andersom. Het lijkt me een geweldige maatschappij om voor te vliegen maar ik zou nooit in Dubai willen wonen, voor geen goud. Met hun middeleeuwse wetgeving. Anyway Delta neemt op het moment ook mensen aan, mocht het je puur gaan om in het buitenland te wonen, lijkt de VS me een betere keus, maar smaken verschillen natuurlijk.
woensdag 2 oktober 2013 om 10:23
woensdag 2 oktober 2013 om 10:23
Weet niet wanneer je die medische keuring krijgt?
Maar laten we zeggen dat je minstens 7 behandelingen nodig hebt en tussen iedere behandeling moet je 6 weken wachten, dan ben je 42 weken verder.
Laten we het een beetje inkorten en maak er 4 weken van, dan ben je een half jaar verder.
En wat de pijn betreft, dat valt reuze mee.
Verder geen ervaring met een kliniek in Kaatsheuvel. Maar altijd handig om te weten dat je minstens een half jaar verder bent eer hij weg is.
Maar laten we zeggen dat je minstens 7 behandelingen nodig hebt en tussen iedere behandeling moet je 6 weken wachten, dan ben je 42 weken verder.
Laten we het een beetje inkorten en maak er 4 weken van, dan ben je een half jaar verder.
En wat de pijn betreft, dat valt reuze mee.
Verder geen ervaring met een kliniek in Kaatsheuvel. Maar altijd handig om te weten dat je minstens een half jaar verder bent eer hij weg is.
woensdag 2 oktober 2013 om 10:25
quote:blommit schreef op 02 oktober 2013 @ 10:14:
Een tattoo vestigt andermans aandacht op je huid en bovendien schreeuwt het nogal uit dat jij iets wil zeggen.
Klopt , maar deze zit op haar voet....alsof de reizigers allemaal massaal naar die tattoo op haar voet gaan kijken.
We hebben het niet over een tattoo op de onderarm.
Een tattoo vestigt andermans aandacht op je huid en bovendien schreeuwt het nogal uit dat jij iets wil zeggen.
Klopt , maar deze zit op haar voet....alsof de reizigers allemaal massaal naar die tattoo op haar voet gaan kijken.
We hebben het niet over een tattoo op de onderarm.
woensdag 2 oktober 2013 om 10:37
Zit er rood in je tattoo?
Ik heb mijn tattoo laten verwijderen, en buiten dat het inderdaad onwijs duur en ook een stuk pijnlijker dan het laten zetten van een tattoo is, gaat het rood niet weg.
De laser is namelijk rood en dat kaatst af op de rode inkt.
Ik zit nu met een rood vlekje en daaromheen, waar het zwart was, is de huid veel lichter.....
Ik heb mijn tattoo laten verwijderen, en buiten dat het inderdaad onwijs duur en ook een stuk pijnlijker dan het laten zetten van een tattoo is, gaat het rood niet weg.
De laser is namelijk rood en dat kaatst af op de rode inkt.
Ik zit nu met een rood vlekje en daaromheen, waar het zwart was, is de huid veel lichter.....
woensdag 2 oktober 2013 om 10:51
Ik heb ruim ervaring met weglaseren, alleen niet in de klinieken die jij noemt. Ik zou inderdaad ervan uitgaan dat je een jaar verder bent voor hij helemaal weg is.
Vaak is de plek na behandeling pijnlijk en er kunnen blaren op komen. Ik kan me voorstellen dat sommige schoenen dan niet lekker zitten.
Ik ben uiteindelijk 2 jaar bezig geweest met laseren. ( ik heb er meerdere laten doen) maar ben nu heel blij dat ik er ooit aan begonnen ben.
Vaak is de plek na behandeling pijnlijk en er kunnen blaren op komen. Ik kan me voorstellen dat sommige schoenen dan niet lekker zitten.
Ik ben uiteindelijk 2 jaar bezig geweest met laseren. ( ik heb er meerdere laten doen) maar ben nu heel blij dat ik er ooit aan begonnen ben.
woensdag 2 oktober 2013 om 11:03
Ik vind zichtbare tattoos op vrouwen echt vreselijk! De aantal meiden ik ken die er spijt van hebben is niet te tellen. Helemaal als ze een mooie trouwjurk of iets anders moois aanpassen en dan blijkt dat die tattoo van whinnie de pooh echt niet mooi staat bij al dat kant en satijn of sjieke snit. Daarnaast als je eenmaal moeder bent geworden zien die tatoos er kinderachtig en onvolwassen uit. In zekere banen worden ze inderdaad absoluut niet geaccepteert. In geval van divadevil snap ik ook niet zo goed dat je niet mag maskeren met daarvoor special ontworpen block out tattoo make up. Vergeet niet dat laseren littekens achter laat, ook niet bepaald mooi......
De laser industry voor het verwijderen van tattoos is nog in het begin stadium and vaak primitief in procedure...pas op met wie je in zee gaat...geld trouwens ook voor de maatschappij voor wie je wilt gaan werken...
De laser industry voor het verwijderen van tattoos is nog in het begin stadium and vaak primitief in procedure...pas op met wie je in zee gaat...geld trouwens ook voor de maatschappij voor wie je wilt gaan werken...
woensdag 2 oktober 2013 om 11:17
woensdag 2 oktober 2013 om 11:24
Ik en gehoord van vele anderen is het een hele sierlijke vrouwelijke tatto met dunne lijnen niet dik lomp of winnie de pooh en daar gaat het nu niet om en sil geen moeder worden en al zeker niet trouwen wil werken als stewardess bij Emirates. Ik heb geen spijt van me tattoo heb er 5 jaar plezier van gehad mR wil m nu weg om mijn droom proberen waar te make.
woensdag 2 oktober 2013 om 11:26
quote:christiane schreef op 02 oktober 2013 @ 10:23:
Maar je weet toch niet van te voren wat je huid doet? Ik heb een heel normale huid, maar hij herstelt schijnbaar van laseren niet snel. Ik heb geluk als ik eens in de 12 weken kan laseren. Het is echt niet goed om na 4 weken alweer te laseren (je wilt immers geen littekenweefsel) en de meeste klinieken raden 6 weken ook al af.
Maar je weet toch niet van te voren wat je huid doet? Ik heb een heel normale huid, maar hij herstelt schijnbaar van laseren niet snel. Ik heb geluk als ik eens in de 12 weken kan laseren. Het is echt niet goed om na 4 weken alweer te laseren (je wilt immers geen littekenweefsel) en de meeste klinieken raden 6 weken ook al af.
woensdag 2 oktober 2013 om 11:44
woensdag 2 oktober 2013 om 12:10
quote:_melon schreef op 02 oktober 2013 @ 11:26:
[...]
Ik wilde dan alleen ook maar duidelijk maken dat ze minstens een half jaar moet wachten eer ze weer kan gaan solliciteren.
Maar goed, dan maken we er anderhalf jaar van.
[...]
Ik wilde dan alleen ook maar duidelijk maken dat ze minstens een half jaar moet wachten eer ze weer kan gaan solliciteren.
Maar goed, dan maken we er anderhalf jaar van.
woensdag 2 oktober 2013 om 12:58
Klopt maar zo gaat het sowiesoo niet lukken met tattoo dat is een ding wat zeker is moe t voor mezelf gewoon zeker weten dat ik er alles aana heb gedaan anders krijg ik mosshien spijt dat ik het niet geprobeerd heb. Ben ook uitgenodigd voor Etihad airways in Abu Dabi daar gelden dezelfde regels dua daar kan ik het ook nog proberen als ik word afgewezen!
Ik hoop ook dat ik mijn droom kan waarmaken bedankt dat jullie mee denken!
Ik hoop ook dat ik mijn droom kan waarmaken bedankt dat jullie mee denken!