Werk & Studie alle pijlers

Te vrolijk

08-10-2018 22:44 58 berichten
Hoihoi, dar zijn we weer.

Ik wil graag even mijn ei kwijt.

Ik werk sinds 2 maanden bij de textielsuper, als assistent filiaalmanager in opleiding.

Ze zijn altijd positief over mij geweest. Natuurlijk wel eens met dingen waar ik op moet letten/ wat ik beter kan doen enz.

Maar vanochtend werd ik ineens gebeld door mijn leiding of ik even op gesprek wilde komen.
Ik dacht nou prima. Dan krijg ik eindelijk te horen naar welk filiaal ik definitief zou gaan.

Maar het werd een gesprek waar ik niet op voorbereid was.

Ik heb 2 keuzes.
1) ontslag nemen voor zaterdag a.s. dan is mijn proeftijd afgelopen.
2) terug naar verkoop medewerker.

En waarom..... omdat ik te vrolijk ben op mijn werk. Ik zeg iedereen vrolijk gedag, en ben ook vrolijk bij de kassa. Help elke klant die dat wilt/behoefte aan heeft.En dat scheint niet goed te zijn. Ik doe het al jaren zo, en ik heb er nog nooit klachten over gehad.
Dit is gewoon wie ik ben. En dat ik niet volwassen genoeg ben om deze functie te kunnen doen. Die viel helemaal rauw op mijn dak.

Ik voel mij behoorlijk k$t, en weet even niet wat ik moet doen.
Kia•Ora schreef:
08-10-2018 23:17
Ben je aangenomen ter aanvulling van de filiaalmanager of ter vervanging van?
Vervanging. Voor als zij vrij/ziek zijn
Lceetje schreef:
08-10-2018 23:18
Maar het probleem is dat ik dan weer zonder werk kom te Zitten, en dat thuis ga zitten niks doen.

Dit heb ik al eerder gehad. En daar werd ik echt niet gelukkig van.
Dan zou ik dus de verkoopsjob wel tijdelijk aannemen, maar als een gek beginnen solliciteren.

Waarbij het wel echt de job van verkoopster betreft.
Voor assistent-schap moeten ze je meer betalen en zoeken ze dus maar weer iemand anders nieuw (die ze weer mogen opleiden, ...).