Werk & Studie alle pijlers

Te weinig werk...

17-08-2009 11:52 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
De meeste mensen komen om van het werk. Ikke niet! Ik werk nu sinds 3 jaar bij dit bedrijf als office manager. Ik werk 4 dagen van 5 uur. En ik heb niet alle uren iets te doen. Ik heb ongeveer voor 12-15 uur werk. De rest probeer ik collega's te helpen, voor te werken of zit ik op het Viva forum

In het begin is het altijd drukker op je werk, het is nieuw, je moet inkomen, je moet wennen aan de systemen etc. Toen ik daaraan gewend was, gingen we een verhuizing plannen. Ik mocht de hele verbouwing en verhuizing begeleiden en had het er heerlijk druk mee. Daarna kwam er een mega project op ons af. Ik mocht de reis- en verblijven van collega's regelen en had het weer druk. Ik heb net een nieuw computersysteem geintroduceerd, heb het weer lekker druk gehad. En nu? Er is geen mega project onderweg, we zijn net verhuisd, het systeem is helemaal geupdate. En nu?

Ik baal er zo van. Ik geef het steeds weer aan. Meestal zie ik zelf nog wel mogelijkheden of opties om eea uit te zoeken. Nu zie ik het niet. En na de lange zomer met extra vrije dagen komt de herfst in zicht, zonder extra vrije dagen en dus meer uren dat ik weinig te doen heb. Wie heeft er tips voor me?

Overigens zijn mijn bazen heel blij met me. Ik pak de dingen zo goed op en aan en ben er altijd als ze me nodg hebben en heb altijd alles geregeld voordat ze er zelf aan denken. Ik weet dus dat ik mijn werk wel goed doe, ik wil alleen zo graag door mijn uren vliegen omdat ik het zo druk heb!
Volg je hart. Dat klopt.
Misschien om een opleiding er naast te gaan volgen, die je dan in die loze uurtjes kan doen (LOI NHA oid)
Ga een opleiding naast je werk doen! Doe ik momenteel ook en het is ontzettend leuk!
Kan je niet voor meer mensen het office managen? Dan loop je wel het risico dat je geen tijd meer over hebt als er weer een keer een leuk project aan komt.

Een opleiding vind ik ook een goed idee! Misschien dat je baas daar zelfs wel aan mee wil betalen?
Opleiding vind ik ook een super goed plan! Ik ga meteen even internet opduiken. Mijn baas vindt het vast een goed plan als ik iets bedrijfsgerelateerd aanpak!

Bedankt meiden. En wat voel ik me super stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!
Volg je hart. Dat klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven