Werk & Studie alle pijlers

Teleurgesteld in arbeidscontract

27-01-2023 07:37 42 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Voor herkenning zal ik straks wat gegevens weghalen.

Ik werk nu een aantal jaar voor een bedrijf.

............

Ik voer een functie uit, eerst alleen nu met 15 man. Ik stuur ze aan. ........

Nieuwe arbeidscontract gekregen incl nieuw handboek. In handboek staan schalen. Ik heb een hele nieuwe functie naam en schaal 7 met x jaar. Nu zie ik mijn 'oude' functienaam open staan met functie schaal 10.

.....

Ik moet binnenkort tekenen. Maar ik ben zwaar teleurgesteld. Dit is niet besproken. Waarom vindt ik moeilijk uitteleggen. Ik verdien goed en blijf doen waar ik goed in ben en nu al doe.

..........

Ik zoek even inzichten, ik was blij met mijn werk en nu toch wat minder. Stel ik mij aan en hup schouders eronder of mag ik hier wel over balen.
kiekeboee11 wijzigde dit bericht op 27-01-2023 12:45
Reden: Herkenning
40.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zoek even inzichten, ik was blij met mijn werk en nu toch wat minder. Stel ik mij aan en hup schouders eronder of mag ik hier wel over balen.

Ik mis de optie ‘wat kan ik het beste zeggen als ik hierover in overleg ga?’
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou hier niet mee akkoord gaan en ook uitleggen waarom niet.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ga je ook minder verdienen? En zit je nog wel in het mt in je nieuwe functie?
Gezien dat je een leidinggevende hebt denk ik dat niet.

Staat er op papier wat jouw functie inhoudt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan zeg je: goh, ik zie in het handboek, de schaal voor mijn vorige functie
Ik zie af van de nieuwe

(mocht het hoog opspelen, bel even een advocaat, wat ze doen mag niet)
Alle reacties Link kopieren Quote