Werk & Studie alle pijlers

thuis emails verwerken.

18-03-2009 12:12 52 berichten
Ik kom al zoekende naar vacatures voor banen van 9-3 nogal wat bedrijven tegen die flinke vergoedingen aanbieden voor het thuis verwerken van emails. www.thuis-bijbaantje.com is zo'n bedrijf. Ze vragen 19,95 voor het downloaden van een startpakket en dan kun je aan de slag; bijverdiensten zijn niet mis.

Nou kan dat natuurlijk niet kloppen .... anders zat elke moeder op zoek naar een baan wel emails te verwerken. Toch?

Ik heb het idee dat je je 19,95 kwijt bent zodra je het startpakket aanschaft en dat je naar je verdiensten kan fluiten.

Aan de andere kant; als het een oplichtersbende is dan zouden die sites toch wel uit de lucht worden gehaald?

Wie van jullie heeft weleens getracht te werken voor een dergelijke instelling (of is daadwerkelijk aan de slag gegaan voor zo'n bedrijf) en wat was je ervaring?

Ik begin zo langzamerhand trouwens te geloven dat er weinig te doen is voor de zelfstandig ondernemende moeder die er iets bij wil verdienen......
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat geld verdient is door zelf zo'n zogenaamde nep thuisservice op te stellen en geld te vragen voor een startpakket

(maar wel illegaal, oplichting, dus niet doen en zo!)
quote:Elynn schreef op 18 maart 2009 @ 12:43:

Dagelijks 25 mails beantwoorden en dan op jaarbasis 273.000 euro verdienen...

waar? waar? waar?

niet waar??

O

oeh ik heb er ook wel eens aan gedacht! maar ik heb het nooit gedurfd, was ook bang dat het niet klopte!
whopper, ik heb mss een idee voor je qua thuiswerk. weet niet of ik het hier mag posten. het is legaal, maar je wordt er niet rijk van zoals sommigen denken. het is hard werken.

die emails verwerken enzo is gewoon onzin....als dat echt zo was zou iedereen t doen toch...

vind t sowieso achterlijk als je moet betalen voor een zakje lucht
wat is dat ideetje dan voor dat thuiswerk zou voor mijn misschieno ook wel ideaal zijn. Ik vertrouwede ook dat andere al niet en zeker niet na het lezen van bovenstaande
quote:pppfff schreef op 16 april 2009 @ 23:14:

wat is dat ideetje dan voor dat thuiswerk zou voor mijn misschieno ook wel ideaal zijn. Ik vertrouwede ook dat andere al niet en zeker niet na het lezen van bovenstaandeik weet niet of ik het hier mag posten of niet.mail me anders maar viva_varisha@live.nl
Ik had beter even hier op de site kunnen kijken...

maar goed..

Er word gezegd dat je email moet verwerken, door vragen van mensen te beantwoorden over bepaalde

producten waar je van te voren informatie over krijgt.

In werkelijkheid krijg je toegang tot een downloadcentrum en moet je zelf spullen gaan verkopen op bijv.

marktplaats.

Voor de toegang tot het downloadcenter betaal je 17,-.

Ik ben er flink ingeluisd dus.
Hier kan je wel wat vinden.

Ik heb het parfun start pakker voor 51 euro gekocht..

en ik kan nu parfum bestellen voor 9euro en voor 14 euro verkopen.

Het is au de parfum, en blijft echt lang hangen, zelf na handen wassen rook ik het nog. De geurtjes komen echt goed overeen met de echte luchtejes..

http://www.meldpuntthuisw ... %20lijst%20thuiswerk.html
Dus als je 10 flessen nepparfum hebt verkocht, heb je je investering eruit gehaald?

En hoe ga je dat doen? Via internet (kunnen we de luchtjes niet ruiken)? Of op markten (oh daar staan altijd al mensen nepparfum te verkopen, ik vroeg me al af waar ze die spullen inkochten)? Kortom: het lijkt me niet erg lucratief, volgens mij kun je beter gewoon een baan zoeken.
quote:Appelsientje schreef op 18 april 2009 @ 12:44:

Dus als je 10 flessen nepparfum hebt verkocht, heb je je investering eruit gehaald?

En hoe ga je dat doen? Via internet (kunnen we de luchtjes niet ruiken)? Of op markten (oh daar staan altijd al mensen nepparfum te verkopen, ik vroeg me al af waar ze die spullen inkochten)? Kortom: het lijkt me niet erg lucratief, volgens mij kun je beter gewoon een baan zoeken.het is geen nepparfum ;)
Niet?quote:lily27 schreef op 17 april 2009 @ 19:41:

De geurtjes komen echt goed overeen met de echte luchtejes..

Hihi denk dat ik eruit ben wat de bedoeling is. De puzzelstukskes begonnen wat bij elkaar te vallen toen ik wat reacties en info op de (drog)site las.

Het starterspakket is te koop voor ¤ 29,95 en je kan zogezegd ¤ 30 verdienen per verstuurde email. Toch vreemd dat die bedragen zo kort bij elkaar liggen. Toen ik dan op dit forum van iemand las dat ze om zogezegd echt van start te gaan de paar A4'tjes (het starterspakket dus) een vijftal keer zelf moest doorverkopen was het gras echt wel kort genoeg om het addertje duidelijk te zien liggen. (pyramideverkoop dus)

Blijkbaar wel een giftig beestje want het doel van deze uitbuiters is dus gewoon mensen laten betalen om hun eigen nepproduct te laten doorverkopen. En ja, je kan daar dus mooi geld mee verdienen als je zelf goed mensen kunt oplichten en bedriegen, ¤ 30 per keer dat je erin slaagt iemand het starterspakket te laten kopen. Jammer dat je pas vanaf 6de klant zelf kunt verdien (zie eerder echt van start gaan ). Kortom dit lukt je nooit

Ps. Dat van het Engels moeten beheersen staat idd in hun statement dat je kunt raadplegen door linksonder op hun miniem linkje te klikken. Ook grappig is dat ze in hun statement duidelijk stellen dat ze geen succes of verdienste garanderen. Toch raar als je bedenkt dat rechtsboven op hun homepage in het groot 'SUCCES 100% GEGARANDEERD' staat.
anoniem_87056 wijzigde dit bericht op 08-06-2009 03:27
Reden: auteursrechtenschending
% gewijzigd
Wat voor werk zoek je precies?

je kan namelijk tegen goede verdiensten ook bellen/smsn/cammen

maar dit moet je uiteraard liggen en leuk vinden

voor meer informatie stuur me een prive bericht (als dit hier op de site mogelijk is hahaha)

Groetjes
Misschien al genoemd, maar dat concept is dat je zelf die pakketjes moet gaan verkopen
quote:Baunie schreef op 18 maart 2009 @ 19:43:

De enige thuiswerkbaan die ik ken is als enqueteur bij 's lands grootste onderzoeksbureau. Volledig legaal, volledig wit, vanuit huis telefonisch onderzoeks enquetes afnemen (dus geen telesales). Wellicht is dat iets voor je Whopper? Het verdient overigens niet heel briljant, bruto iets van € 8,60.Ik werk thuis voor een website, ik handel de klantenservice af Niet bellen, alleen e-mailen en ik kan gewoon inloggen in het systeem en van daaruit alles regelen (naleveringen sturen, pakketcontroles, contact opnemen met DHL etc. etc.). Perfect dus.
Ik wil niet graag grof worden maar die site is echt serieuse bullshit, om het maar even zo te zeggen, ik heb andere revieuws gelezen, en er klopt niks van, ze proberen je geld af te troggelen en vervolgens betalen ze je niks!!

En waarom het niet uit de lucht word gehaald? ze hebben zich goed ingedekt:

De website van Thuis-Bijbaantje is zo zorgvuldig mogelijk samengesteld. Mochten er desondanks onjuistheden in deze website staan, dan kan Thuis-Bijbaantje hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden. Aan eventuele onjuistheden of onvolledigheden kunnen geen rechten ontleend worden. Thuis-Bijbaantje kan evenmin aansprakelijk gesteld worden indien zich, door het gebruik van deze site, door het gebruik van ons systeem of de erin opgenomen links, bij de raadpleger schade zou voordoen van welke aard ook.
Oplichterij, als je niet kunt schrijven of talent hebt om een e-book te schrijven dan is dit dus het schoolvoorbeeld van gebakken lucht. Next!
Haha, die site ziet er echt zo klunzig en amateuristisch uit dat ik me niet kan voorstellen dat je hier serieus geld mee kunt verdienen.
quote:Appelsientje schreef op 23 december 2009 @ 15:37:

Haha, die site ziet er echt zo klunzig en amateuristisch uit dat ik me niet kan voorstellen dat je hier serieus geld mee kunt verdienen.Er wordt er maar eentje echt beter van, en dat is die Camps zelf. Je moet dik betalen voor zijn "lichtende video's". Nepperij van de bovenste plank.
Ik heb het dan ook maar even gemeld.
Heerlijk dit!
Heerlijk dit!
Reclame verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven