Thuis werken

donderdag 3 december 2020 om 22:38
Hoe werken mensen thuis?
Investeer je in een nieuw kantoor? Zit je in de woonkamer aan de keukentafel? is er veel afleiding van de kinderen?
TO trapt af:
Ik zit op zolder en heb hier een leuk kantoortje gemaakt. Bij de verwarmingsketel zit een extra kraan en hier kan ik water tappen om thee en koffie te zetten. Verder heb ik een mooi groot bureau gekocht en fijne stoelen om in te zitten. Ik heb zelfs een bank en een bed om op te luieren als ik naar lange meetings moet luisteren. Soms kan ik ook oefeningen doen tijdens mijn werk om lichaamsbeweging te krijgen.
De kinderen zijn vooral beneden en komen weinig boven.
Investeer je in een nieuw kantoor? Zit je in de woonkamer aan de keukentafel? is er veel afleiding van de kinderen?
TO trapt af:
Ik zit op zolder en heb hier een leuk kantoortje gemaakt. Bij de verwarmingsketel zit een extra kraan en hier kan ik water tappen om thee en koffie te zetten. Verder heb ik een mooi groot bureau gekocht en fijne stoelen om in te zitten. Ik heb zelfs een bank en een bed om op te luieren als ik naar lange meetings moet luisteren. Soms kan ik ook oefeningen doen tijdens mijn werk om lichaamsbeweging te krijgen.
De kinderen zijn vooral beneden en komen weinig boven.
vrijdag 4 december 2020 om 08:41
Een in hoogte verstelbare campingtafel gekocht. Opklapbaar, omdat ik af en toe thuis werkte. Maar nu staat hij gewoon permanent in de kamer. Goede bureaustoel, 2e scherm van werkgever gekregen.
Ik kan mijn tijden en werkzaamheden zelf indelen, dus een wandeling of lange lunchpauze is geen probleem. Het werk komt af en het maakt mijn werkgever niet uit wanneer.
Ik kan mijn tijden en werkzaamheden zelf indelen, dus een wandeling of lange lunchpauze is geen probleem. Het werk komt af en het maakt mijn werkgever niet uit wanneer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

vrijdag 4 december 2020 om 08:47
Ik heb sinds kort een IKEA zit/sta-bureau van 120x70 en een "wiebelkruk". Ik zit in een smal kamertje annex inbouwkast. Maar wel lekker naast het balkon dus veel uitzicht, het voelt niet klein. We hebben nog een werkplek voor man. Hiervoor zat ik aan de keukentafel maar dan moest ik alles steeds opruimen.
Ik ben wel tevreden nu.
We werken beide al sinds maart helemaal thuis, beide nog niet op kantoor geweest. Moet zeggen dat ik er wel een beetje klaar mee ben, maar goed als dat het ergste is he
Ik ben wel tevreden nu.
We werken beide al sinds maart helemaal thuis, beide nog niet op kantoor geweest. Moet zeggen dat ik er wel een beetje klaar mee ben, maar goed als dat het ergste is he

vrijdag 4 december 2020 om 08:48
Ik werk niet thuis, hooguit online overleg 1a 2 keer per maand of een webinair of zo. Zit dan aan de eettafel met laptop maar zou ook aan bureau van man in tweede slaapkamer kunnen gaan zitten want hij werkt ook nauwelijks thuis ( hooguit begin ochtend of einde middag als hij even moet plannen en bellen).
Die tafel met/van deur is wel heel mooi!
Die tafel met/van deur is wel heel mooi!

vrijdag 4 december 2020 om 08:57
Als ik kijk naar hoeveel tijd ik verklets en afleiding door ad hoc zaken op werk (laatst lekkage en dus collega moeten helpen wiens spullen daar stonden, calamiteitjes doelgroep Etc) ben ik thuis veel effectiever op een bepaalde manier.Boarn schreef: ↑04-12-2020 04:51Gastenslaapkamer, daar hadden we al een bureau staan. Stoel van werk geleend, beelďschermen ed hadden we al in huis.
Mijn teamsmeetingen lopen soms van 9 tot 5 af en aan door. Ik ben al blij dat ik soms ff tussendoor naar beneden kan voor thee of een hap eten wat ik dan achter mn bureau opeet. Kan ik nog net de dat mailtje versturen voordat de volgende vergadering start. Een ommetje zit er echt niet in. Lijkt me ook dat als je daar tijd voor hebt, je geen drukke baan hebt of geen 8 uur per dag werkt?
Nu werk ik met mensen dus de calamiteitjes etc zijn nodig.
Maar toen ik thuis werkte had ik tijd voor een lunch, wandelingetje, maar ook:
achterstallig werk, kon vooruit werken en zelfs zaken ontwikkelen.
Heb hele readers geschreven bijvoorbeeld naast mijn normale taken alleen was het wel een gevalletje 'operatie goed voorbereid patiënt verdwenen' in mijn geval.
Maar ik verzet echt meer werk en heb ook nog eens tijd over en rust, dus wij zijn er binnen het team wel uit dat een deel thuis werken erg efficiënt is. ondanks de lunches, wandelingetjes etc.

vrijdag 4 december 2020 om 09:10
Online meetings doe ik in de keuken aan de grote tafel. Kan ik makkelijk tussendoor wat te drinken of eten pakken en de achtergrond is neutraal.
Werken/studeren in de woonkamer aan een kleinere tafel. Ik werk ook deels bij de klant op locatie.
Vriend heeft het bureau in de studeerkamer. Het was van mij en het is te laag voor vriend, het is nog wachten tot zijn werkgever (grote international) het materiaal ter beschikking stelt dat ze maanden geleden hebben toegezegd.
Werken/studeren in de woonkamer aan een kleinere tafel. Ik werk ook deels bij de klant op locatie.
Vriend heeft het bureau in de studeerkamer. Het was van mij en het is te laag voor vriend, het is nog wachten tot zijn werkgever (grote international) het materiaal ter beschikking stelt dat ze maanden geleden hebben toegezegd.
vrijdag 4 december 2020 om 09:15
Ik werkte voor corona ook al 2 dagen per week thuis. Dus ik had al wel een goede werkplek. Gewoon in de woonkamer, omdat ik meestal toch alleen thuis ben. Wel hebben we boven nog een bureau gezet, voor als we een keer wel samen thuis moeten werken. Maar daar staat geen fijne stoel bij.
Ik lunch meestal gewoon achter mijn pc. Of soms doe ik even een boodschap tijdens de lunch.
Ik lunch meestal gewoon achter mijn pc. Of soms doe ik even een boodschap tijdens de lunch.
vrijdag 4 december 2020 om 09:23
De eerste twee maanden aan de eettafel gewerkt, wel met een goede bureaustoel, tweede scherm (had ik al). Maar op een bepaald moment was ik daar klaar mee en ben naar boven verkast waar ik (toch al) een goed bureau heb staan. Mijn huiskamer bleef teveel mijn werkplek en nu laat ik, voor mijn gevoel, mijn werk boven. We mogen, als het echt moet, naar kantoor maar verder is het vooral nog thuiswerken en ik denk dat dat voorlopig nog wel zo blijft.
wij slapen nooit.

vrijdag 4 december 2020 om 09:29

vrijdag 4 december 2020 om 09:34
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar van 9 tot 5 meetings aaneengesloten lijkt me niet het allerbeste voorbeeld van productiviteit.
Ik heb ook juist blokken in mijn agenda staan om dat soort dingen te voorkomen.
vrijdag 4 december 2020 om 09:37
Ik heb een werkkamer waar ik het grootste gedeelte doorbreng. Soms begin ik in de ochtend op de bank met laptop op schoot. Zeker als ik nog een beetje moe ben en het bijvoorbeeld koud is vind ik dat lekker. Nog even onder een deken zitten.
In de ochtend begin ik vaak met het doorlezen van mijn mail. Dat kan prima op de bank. Echt stukken doornemen of stukken schrijven doe ik achter mijn bureau. Ik kan daar uren mee bezig zijn en op de bank werkt dat niet.
Daarnaast moet ik soms ook het een en ander opzoeken in boeken. In mijn kamer staat de boekenkast dus zo heb ik alles binnen handbereik.
In de ochtend begin ik vaak met het doorlezen van mijn mail. Dat kan prima op de bank. Echt stukken doornemen of stukken schrijven doe ik achter mijn bureau. Ik kan daar uren mee bezig zijn en op de bank werkt dat niet.
Daarnaast moet ik soms ook het een en ander opzoeken in boeken. In mijn kamer staat de boekenkast dus zo heb ik alles binnen handbereik.
Emboldened by the flame of ambition

vrijdag 4 december 2020 om 09:39
Overigens verwacht niemand dat ik 8 uur per dag, 4 dagen per week productief ben. Mensen hebben tijd nodig om hun hoofd leeg te maken, om te bewegen, sociale contacten te hebben. Zeker als je dag bestaat uit het aanhoren van andermans ellende en trauma kun je dat niet 8 uur per dag. Dan zou ik 8 gesprekken van een uur moeten voeren.
Op mijn werk werkt het zo: aantal uren - 1/4 besteed je aan cliënten. Dus in mijn geval 24 uur. De overige 8 uur is voor vergaderingen, taken binnen je team, overleg met externe partijen enz.
Maar die 24 uur, voor 1 cliënt staat bijv 2 uur per week. Dus dan heb ik er 12. Doorgaans heb ik er flink meer dan dat en heb ik op papier zo voor 30 uur aan werk.
Als ik die cliënten netjes bedien en de dossiers zijn op orde en de hulpverlening duurt niet achterlijk lang dan gaat echt niemand klagen over hoe ik mijn tijd besteed.
Want de ene week vraagt Marietje 4 uur ipv 2 en de weken erna 1 uur per week. Pietje zegt al 2x achter elkaar af en een nieuw traject kost met opstarten zo 8 uur in een week. Iedereen kan zien hoeveel cliënten ik in mijn caseload heb. En iedereen kan in mijn dossiers. Als alles klopt en het duurt geen 2 werkdagen voordat ik op mensen reageer, terugbel en ik lever niets te laat aan dan ben ik voldoende productief . Als dan iemand komt vragen waarom ik op maandagochtend 11 uur in een supermarkt was en ik op donderdag om 16:30 al stond te koken ga ik heel hard lachen denk ik.
En dus kan het idd zijn dat ik de ene week 28 uur gewerkt heb en de week erna 36. Zelfs de directeur zegt ‘gaan jullie wel regelmatig een stuk wandelen ofzo? De hele dag op zolder is ongezond en moet je niet doen’
Die mentaliteit van half negen een gebouw binnenlopen en om 5 uur weer naar buiten en de hele kantoortuin die een wenkbrauw optrekt als je pauze 15 minuten te lang is wil ik echt nooit meer meemaken. Wat een ellende.
En de keerzijde is dat ik ook dagen heb dat ik om 8:30 uit huis vertrek en om 18:30 binnenkom zonder zelfs te fatsoenlijk te kunnen lunchen. Maar dat vind ik ook niet erg. Maar de gedachte dat je achter een bureau moet zitten om ‘aan het werk te zijn’ is onzinnig. Tenzij je achter een balie zit, in een winkel werkt enz.
Op mijn werk werkt het zo: aantal uren - 1/4 besteed je aan cliënten. Dus in mijn geval 24 uur. De overige 8 uur is voor vergaderingen, taken binnen je team, overleg met externe partijen enz.
Maar die 24 uur, voor 1 cliënt staat bijv 2 uur per week. Dus dan heb ik er 12. Doorgaans heb ik er flink meer dan dat en heb ik op papier zo voor 30 uur aan werk.
Als ik die cliënten netjes bedien en de dossiers zijn op orde en de hulpverlening duurt niet achterlijk lang dan gaat echt niemand klagen over hoe ik mijn tijd besteed.
Want de ene week vraagt Marietje 4 uur ipv 2 en de weken erna 1 uur per week. Pietje zegt al 2x achter elkaar af en een nieuw traject kost met opstarten zo 8 uur in een week. Iedereen kan zien hoeveel cliënten ik in mijn caseload heb. En iedereen kan in mijn dossiers. Als alles klopt en het duurt geen 2 werkdagen voordat ik op mensen reageer, terugbel en ik lever niets te laat aan dan ben ik voldoende productief . Als dan iemand komt vragen waarom ik op maandagochtend 11 uur in een supermarkt was en ik op donderdag om 16:30 al stond te koken ga ik heel hard lachen denk ik.
En dus kan het idd zijn dat ik de ene week 28 uur gewerkt heb en de week erna 36. Zelfs de directeur zegt ‘gaan jullie wel regelmatig een stuk wandelen ofzo? De hele dag op zolder is ongezond en moet je niet doen’
Die mentaliteit van half negen een gebouw binnenlopen en om 5 uur weer naar buiten en de hele kantoortuin die een wenkbrauw optrekt als je pauze 15 minuten te lang is wil ik echt nooit meer meemaken. Wat een ellende.
En de keerzijde is dat ik ook dagen heb dat ik om 8:30 uit huis vertrek en om 18:30 binnenkom zonder zelfs te fatsoenlijk te kunnen lunchen. Maar dat vind ik ook niet erg. Maar de gedachte dat je achter een bureau moet zitten om ‘aan het werk te zijn’ is onzinnig. Tenzij je achter een balie zit, in een winkel werkt enz.
anoniem_64062c7ab7b55 wijzigde dit bericht op 04-12-2020 09:43
9.93% gewijzigd

vrijdag 4 december 2020 om 09:42
Ik werk volledig thuis en dat bevalt goed. De kleinste slaapkamer (we wonen in een rijtjeshuis) is nu mijn werkkamer, met bureau en bureaustoel, groot scherm, etc. iPad voor Teams vergaderingen. Ik heb in het voorjaar de kozijnen nog geschilderd. Ik zou nog wel een nieuw gordijn / raambekleding willen, maar heb daar nog geen tijd aan besteed.
Ik vind het heerlijk om helemaal zelf je tijd te kunnen indelen. Ik begin vroeg, werk 4 uur door, heb dan een lange pauze inclusief wandeling en koken, en werk dan nog 4 uur. En tussendoor zo nu en dan even naar beneden om drinken te halen, man wat te vragen / zeggen, wc te gaan, etc.
Ik vind het heerlijk om helemaal zelf je tijd te kunnen indelen. Ik begin vroeg, werk 4 uur door, heb dan een lange pauze inclusief wandeling en koken, en werk dan nog 4 uur. En tussendoor zo nu en dan even naar beneden om drinken te halen, man wat te vragen / zeggen, wc te gaan, etc.

vrijdag 4 december 2020 om 10:12
Leuk om te lezen hoe verschillend mensen met thuiswerken omgaan, en hoe verschillend erover gedacht wordt.
Ik werkte al een tijdje één dag per week thuis. Omdat ik van gamen hou, had ik al een goede computer waar ik goed zit. Dat kwam mooi uit. Later nog een groot scherm bij gezet, waar twee programma's naast elkaar goed op te bedienen zijn. Maar ik woonde klein (appartement van 35 m2). Ik zat eigenlijk de hele dag op dezelfde plek en liet mijn werk slecht los. Dat heeft er mede voor gezorgd dat ik nu met corona-maatregelen toch eerder verhuisd ben dan in de planning stond. Nu woon ik in een rijtjeshuis, en heb een werkkamer ingericht. Heerlijk, na het werk de deur dicht trekken (en de werktelefoon in de kamer laten!)
Ik werk erg flexibel. Dat deed ik al, maar zo fulltime thuis nog meer. Begin lekker vroeg in de ochtend, dan een lange pauze tussen de middag en dan weer verder. Je mag bij ons je uren invullen zoals je zelf wilt, tenzij je een afspraak hebt natuurlijk. Dan ben je er gewoon. Van die vrijheid maak ik thuis wel gebruik. Ik doe liever midden op de dag mijn boodschappen als het rustig is, en heb ook geen probleem als ik eens naar de dierenarts moet o.i.d. Dan werk ik in de avond een paar uurtjes.
Ik werkte al een tijdje één dag per week thuis. Omdat ik van gamen hou, had ik al een goede computer waar ik goed zit. Dat kwam mooi uit. Later nog een groot scherm bij gezet, waar twee programma's naast elkaar goed op te bedienen zijn. Maar ik woonde klein (appartement van 35 m2). Ik zat eigenlijk de hele dag op dezelfde plek en liet mijn werk slecht los. Dat heeft er mede voor gezorgd dat ik nu met corona-maatregelen toch eerder verhuisd ben dan in de planning stond. Nu woon ik in een rijtjeshuis, en heb een werkkamer ingericht. Heerlijk, na het werk de deur dicht trekken (en de werktelefoon in de kamer laten!)
Ik werk erg flexibel. Dat deed ik al, maar zo fulltime thuis nog meer. Begin lekker vroeg in de ochtend, dan een lange pauze tussen de middag en dan weer verder. Je mag bij ons je uren invullen zoals je zelf wilt, tenzij je een afspraak hebt natuurlijk. Dan ben je er gewoon. Van die vrijheid maak ik thuis wel gebruik. Ik doe liever midden op de dag mijn boodschappen als het rustig is, en heb ook geen probleem als ik eens naar de dierenarts moet o.i.d. Dan werk ik in de avond een paar uurtjes.
vrijdag 4 december 2020 om 11:35
Ik zit boven in een kantoortje aan een fijn bureau, dat was er al. Daar staan ook een groot scherm en een toetsenbord enzo, daar sluit ik mn werklaptop op aan en gaan. Alleen de stoel ben ik nog niet tevreden over, die ga ik nog even omruilen voor een oude bureaustoel die op zolder staat.
Lunchen en koffie halen doe ik sowieso beneden. Meetings soms ook, dat hangt er van af of man ook thuiswerkt want die zit dan aan de keukentafel.
Lange lunchpauze met een ommetje doe ik graag maar het hangt van mijn rooster af of dat kan. Als ik eind van de ochtend een meeting heb en ‘s middags telefoondienst zit het er niet in. Als ik stukken moet schrijven doe ik het wel en werk ik bijvoorbeeld tot 18.00 uur door.
Ik mag af en toe een dag naar kantoor en zit dan in een kantoortuin. De afwisseling met thuiswerken vind ik fijn, ik hoop dat in de toekomst wel te blijven doen.
Lunchen en koffie halen doe ik sowieso beneden. Meetings soms ook, dat hangt er van af of man ook thuiswerkt want die zit dan aan de keukentafel.
Lange lunchpauze met een ommetje doe ik graag maar het hangt van mijn rooster af of dat kan. Als ik eind van de ochtend een meeting heb en ‘s middags telefoondienst zit het er niet in. Als ik stukken moet schrijven doe ik het wel en werk ik bijvoorbeeld tot 18.00 uur door.
Ik mag af en toe een dag naar kantoor en zit dan in een kantoortuin. De afwisseling met thuiswerken vind ik fijn, ik hoop dat in de toekomst wel te blijven doen.
The owls are not what they seem

vrijdag 4 december 2020 om 11:50
Ik had al twee kantoren in mijn huis (nou ja, eentje is officieel de naaikamer). Dus ik zit op de ene, heb alleen de schermen en docking station van kantoor meegenomen. En ik probeer regelmatig vrienden naar mijn andere kantoor te lokken, zodat ik een soort collega in huis heb.
Ik maak met mooi weer ook met de lunch een lange wandeling. En ik stop op tijd. Vraag me wel eens af of ik ooit weer kan wennen aan naar kantoor gaan. Ga denk ik niet vaker dan 3/5 dagen straks.
Ik maak met mooi weer ook met de lunch een lange wandeling. En ik stop op tijd. Vraag me wel eens af of ik ooit weer kan wennen aan naar kantoor gaan. Ga denk ik niet vaker dan 3/5 dagen straks.

vrijdag 4 december 2020 om 11:51
Ik werk nu voorlopig volledig thuis en dat bevalt prima. Na Corona wordt het n mix, in de oneven weken 3 dagen kantoor en 1 thuis en in de even weken 2 om 2,
Ik werk aan de keukentafel en zet daar mijn bureaustoel neer om goed te kunnen zitten,. Vind het heerlijk, eigen koffie, eigen radio aan en geen afleiding hier want woon alleen.
Ga wel ook elke dag van 12 tot 13 uur een rondje lopen buiten zoals ik op kantoor ook deed
Ik werk aan de keukentafel en zet daar mijn bureaustoel neer om goed te kunnen zitten,. Vind het heerlijk, eigen koffie, eigen radio aan en geen afleiding hier want woon alleen.
Ga wel ook elke dag van 12 tot 13 uur een rondje lopen buiten zoals ik op kantoor ook deed

vrijdag 4 december 2020 om 13:11
Hoeveel kamers hebben jullie huizen dan? Hier geen slaapkamer over hoor. 4 Slaapkamers en 3 kinderen dus die zijn vergeven. Zolder is een zolder zonder daglicht met een schuin dak.
De enige mogelijkheid is of de eettafel of een bureautje op de slaapkamer neerzetten, maar hoe zet je dat neer zonder dat je het bed of kledingkast ziet als je een vergadering hebt
De enige mogelijkheid is of de eettafel of een bureautje op de slaapkamer neerzetten, maar hoe zet je dat neer zonder dat je het bed of kledingkast ziet als je een vergadering hebt
vrijdag 4 december 2020 om 13:12
Vriend en ik wonen in een appartement, waar we één werkkamer hebben. Die heeft hij geconfisqueerd, omdat hij voorheen ook al twee dagen per week thuis werkte. Nu werken we beiden sinds maart volledig thuis.
Ik heb in de woonkamer een werkhoekje ingericht; klein bureau aangeschaft, bureaustoel van het werk meegenomen en een headset voor overleggen.
We noemen onszelf een bedrijvenverzamelpand, met gedeelde pantry (keuken) en kantine (eethoek). En we lunchen samen aan een gedekte tafel.
Al met al begin ik het goed beu te worden. Dat geouwehoer tegen een beeldscherm, het uitzicht op mijn werkplek als ik vrij ben... Mja weinig aan te doen.
Ik kijk wel uit naar het voorjaar! Dan verhuizen we naar een woning waar ik (ook) een eigen werkkamer ga inrichten! Zul je zien dat ik dan weer fulltime naar kantoor 'mag'
Ik heb in de woonkamer een werkhoekje ingericht; klein bureau aangeschaft, bureaustoel van het werk meegenomen en een headset voor overleggen.
We noemen onszelf een bedrijvenverzamelpand, met gedeelde pantry (keuken) en kantine (eethoek). En we lunchen samen aan een gedekte tafel.
Al met al begin ik het goed beu te worden. Dat geouwehoer tegen een beeldscherm, het uitzicht op mijn werkplek als ik vrij ben... Mja weinig aan te doen.
Ik kijk wel uit naar het voorjaar! Dan verhuizen we naar een woning waar ik (ook) een eigen werkkamer ga inrichten! Zul je zien dat ik dan weer fulltime naar kantoor 'mag'

Ik geloof niet meer in sprookjes.
vrijdag 4 december 2020 om 13:14
De vraag kan ook zijn: hoeveel kinderen hebben jullie dan?Subnautica schreef: ↑04-12-2020 13:11Hoeveel kamers hebben jullie huizen dan? Hier geen slaapkamer over hoor. 4 Slaapkamers en 3 kinderen dus die zijn vergeven. Zolder is een zolder zonder daglicht met een schuin dak.

Wij nul.

vrijdag 4 december 2020 om 13:17
Hier twee (slaap)kamers en geen kinderen.Subnautica schreef: ↑04-12-2020 13:11Hoeveel kamers hebben jullie huizen dan? Hier geen slaapkamer over hoor. 4 Slaapkamers en 3 kinderen dus die zijn vergeven. Zolder is een zolder zonder daglicht met een schuin dak.
Overigens zie ik wel vaker een bed of kledingkast van collega's. Heb daar nooit iets van gevonden...
vrijdag 4 december 2020 om 13:19
Ik zie bij veel collega's dat ze het achtergrondje in Teams aanpassen. Is het ook opgelost.Mevrouw_SpuitElf schreef: ↑04-12-2020 13:17Hier twee (slaap)kamers en geen kinderen.
Overigens zie ik wel vaker een bed of kledingkast van collega's. Heb daar nooit iets van gevonden...
vrijdag 4 december 2020 om 13:26
Ik heb soms ook dat soort dagen. Dat zijn geen interne overleggen maar overleggen met klanten. Productiviteit gaat er niet van omhoog inderdaad. Ook al heb ik het doorgaans liever te druk dan te rustig.captain_hindsight schreef: ↑04-12-2020 09:34De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar van 9 tot 5 meetings aaneengesloten lijkt me niet het allerbeste voorbeeld van productiviteit.
Ik heb ook juist blokken in mijn agenda staan om dat soort dingen te voorkomen.
vrijdag 4 december 2020 om 13:33
To dat klinkt goed! Je brengt me op een idee!
Ik werk thuis en dat gaat nog wel even duren. Ik werk aan de keukentafel, op de bank of in bed als de kinderen thuis zijn. Aan de keukentafel is niet echt comfortabel en op de bank zit ik graag bij meetings maar verder niet.
Ik heb ook een zolder maar staat nu vol met rotzooi. Als ik dat opruim en er een bureautje neerzet kan ik daar mn eigen plekje van maken. Nu moet ik alles steeds opruimen en verplaatsen. Er staat ook een logeerbed waar ik op kan ploffen.
Hier ga ik eens werk van maken.
Ik werk thuis en dat gaat nog wel even duren. Ik werk aan de keukentafel, op de bank of in bed als de kinderen thuis zijn. Aan de keukentafel is niet echt comfortabel en op de bank zit ik graag bij meetings maar verder niet.
Ik heb ook een zolder maar staat nu vol met rotzooi. Als ik dat opruim en er een bureautje neerzet kan ik daar mn eigen plekje van maken. Nu moet ik alles steeds opruimen en verplaatsen. Er staat ook een logeerbed waar ik op kan ploffen.
Hier ga ik eens werk van maken.
vrijdag 4 december 2020 om 14:06
Wij hadden thuis al een studeerkamer (ik werkte al 1 dag per week thuis) en nu ik al vanaf maart volledig thuiswerk is die kamer geupgradet, met een extra monitor, whiteboard aan de muur etc.
Ik loop regelmatig naar de keuken voor een kop thee of koffie en als dochter 's middags uit school komt ga ik ook even hoi zeggen. Als man thuis is kunnen we ook gezellig samen lunchen en de broodbakmachine die ik één week voor de lockdown aanschafte heeft zn geld dubbel en dwars terug verdiend: elke dag vers gebakkken brood bij de lunch!
Ik mis wel de collega's en de koffieautomaatpraatjes, maar ik ga echt niet meer fulltime op kantoor zitten.
Ik loop regelmatig naar de keuken voor een kop thee of koffie en als dochter 's middags uit school komt ga ik ook even hoi zeggen. Als man thuis is kunnen we ook gezellig samen lunchen en de broodbakmachine die ik één week voor de lockdown aanschafte heeft zn geld dubbel en dwars terug verdiend: elke dag vers gebakkken brood bij de lunch!
Ik mis wel de collega's en de koffieautomaatpraatjes, maar ik ga echt niet meer fulltime op kantoor zitten.
het is wat het is