Werk & Studie alle pijlers

Transitievergoeding verplicht?

14-12-2017 16:29 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of een werkgever verplicht is een transitievergoeding uit te keren als ik ontslagen wordt dmv een vaststellingsovereenkomst? Ik kan geen duidelijk antwoord vinden in de cao (ggz).
Mijn dienstverband heeft 5 jaar geduurd en vanwege reorganisatie willen ze het nu beëindigen. In principe ga ik akkoord maar vraag met af wat mijn rechten zijn.
Ik ben bang dat je echt jezelf in de vingers snijdt. Weet je heel zeker dat je ook wilt stoppen met werken daar als je geen ww krijgt, en geen transitievergoeding, en geen sociaal plan?
Lees ook eens hier wat geldige redenen voor ontslag zijn: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -ontslagen
Het is zeer zeker niet te vroeg om een advocaat of jurist in te schakelen. Ik zou dat toch maar doen.
Nee, als ik geen recht heb op ww wil ik niet met ontslag. Ik heb een rechtsbijstandverzekering gelukkig.
Watsons991 schreef:
15-12-2017 15:27
Nee, als ik geen recht heb op ww wil ik niet met ontslag. Ik heb een rechtsbijstandverzekering gelukkig.

Mooi. Bel die RB nu direct en vraag hoe je dit kunt aanpakken. Zo kom je maandag goed beslagen ten ijs.
laat je vso gewoon ff checken straks voordat je tekent uiteraard ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven