Twijfel
woensdag 14 maart 2018 om 21:50
Na een tussenstop wil ik weer gaan studeren. (MBO-4)
Nou twijfel ik enorm tussen Online Marketing studie/cursus of om in de techniek te gaan. Twee hele verschillende dingen.
Ik heb alle voor- en nadelen van beide beroepen geschreven om een goed overzicht te hebben, maar ik kom er nog steeds niet uit.
Iemand misschien hier een hele andere kijk op waardoor ik nieuwe aspecten kan meenemen in mijn beslissing.
Nou twijfel ik enorm tussen Online Marketing studie/cursus of om in de techniek te gaan. Twee hele verschillende dingen.
Ik heb alle voor- en nadelen van beide beroepen geschreven om een goed overzicht te hebben, maar ik kom er nog steeds niet uit.
Iemand misschien hier een hele andere kijk op waardoor ik nieuwe aspecten kan meenemen in mijn beslissing.
woensdag 14 maart 2018 om 22:04
Wat denk ik een groot verschil is tussen de twee beroepen is dat je met een beroep in de marketing heel veel in contact komt met mensen(corrigeer me als het niet zo is). En als techneut zijnde toch wat minder. Misschien eens kijken in hoeverre je dat belangrijk vindt.
Daarnaast, zou je met alleen die cursus marketing makkelijk aan een baan kunnen komen?
Bekijk jezelf ook eens als je al in het beroep zit, zou je het beroep lang genoeg kunnen volhouden en leuk vinden? En zit er genoeg uitdaging in?
Daarnaast, zou je met alleen die cursus marketing makkelijk aan een baan kunnen komen?
Bekijk jezelf ook eens als je al in het beroep zit, zou je het beroep lang genoeg kunnen volhouden en leuk vinden? En zit er genoeg uitdaging in?
woensdag 14 maart 2018 om 22:39
Mwah. Achter je laptop presentaties in elkaar draaien over de conversion funnel van de webshop in hondenbrokken is niet per se socialer dan bij mensen thuis zorgen dat de verwarming het weer doet. Om maar wat te noemen.Regenboogje22 schreef: ↑14-03-2018 22:04Wat denk ik een groot verschil is tussen de twee beroepen is dat je met een beroep in de marketing heel veel in contact komt met mensen(corrigeer me als het niet zo is). En als techneut zijnde toch wat minder.
woensdag 14 maart 2018 om 22:47
Sinds wanneer is MBO studeren?geenraad06 schreef: ↑14-03-2018 21:50Na een tussenstop wil ik weer gaan studeren. (MBO-4)
woensdag 14 maart 2018 om 23:02
Waarom?
MBO zijn toch een vak school?
Je gaat gewoon naar dan toch gewoon naar school...
Aan een universiteit studeer je..
Of heb ik dit nu helemaal mis?
woensdag 14 maart 2018 om 23:08
Het interesseert me geen bal wanneer je wel/niet student bent. Dit is al de tweede keer vandaag dat ik iemand dit zie roepen in een topic. Totaal offtopic.
Heb je ook nog antwoord op de vraag van TO?
woensdag 14 maart 2018 om 23:29
Ja stelde mijn vraag al in mijn eerste post.minnimouse schreef: ↑14-03-2018 23:08Het interesseert me geen bal wanneer je wel/niet student bent. Dit is al de tweede keer vandaag dat ik iemand dit zie roepen in een topic. Totaal offtopic.
Heb je ook nog antwoord op de vraag van TO?
Sinds wanneer is MBO studeren?
Was een oprechte vraag...
donderdag 15 maart 2018 om 13:18
Volgens mij "bekwamen MBO'ers zich niet in een van wetenschap"
MBO'ers leren een vak...
Niet erg hoor maar studeren kom nou.
donderdag 15 maart 2018 om 13:25
donderdag 15 maart 2018 om 13:41
Maak dan een eigen topic aan. Ja, van oudsher is er inderdaad dat onderscheid. Maar voor de vraag van TO doet dat er helemaal niet toe.
TO, technici hebben idd. meer kans op werk. Maar waar ligt je passie (om die vreselijke term maar eens te gebruiken)?
donderdag 15 maart 2018 om 13:47
donderdag 15 maart 2018 om 14:03
Bij HBO en WO is het studeren, bij MBO volg je een opleiding. Dat even terzijde.
Er zit een enorm verschil tussen online marketing en 'iets in de techniek'. Veel banen in de marketing zijn HBO functies en het aantal werkzoekenden naar een marketingfunctie is groot.
Ik weet niet wat je in de techniek wil doen, maar wellicht is daar meer werk in te vinden.
Er zit een enorm verschil tussen online marketing en 'iets in de techniek'. Veel banen in de marketing zijn HBO functies en het aantal werkzoekenden naar een marketingfunctie is groot.
Ik weet niet wat je in de techniek wil doen, maar wellicht is daar meer werk in te vinden.
donderdag 15 maart 2018 om 14:09
donderdag 15 maart 2018 om 14:25
Nee hoor de omschrijving van studeren klopt.
Als je studeert moet je voldoen aan de door jou gegeven criteria. Ik zeg enkel waar een MBO'er niet aan voldoet.
Tuurlijk volgt een MBO'er onderwijs. Maar ook een cursist volgt onderwijs en ook een scholier volgt onderwijs. Maakt hun ook geen student