Twijfel
woensdag 14 maart 2018 om 21:50
Na een tussenstop wil ik weer gaan studeren. (MBO-4)
Nou twijfel ik enorm tussen Online Marketing studie/cursus of om in de techniek te gaan. Twee hele verschillende dingen.
Ik heb alle voor- en nadelen van beide beroepen geschreven om een goed overzicht te hebben, maar ik kom er nog steeds niet uit.
Iemand misschien hier een hele andere kijk op waardoor ik nieuwe aspecten kan meenemen in mijn beslissing.
Nou twijfel ik enorm tussen Online Marketing studie/cursus of om in de techniek te gaan. Twee hele verschillende dingen.
Ik heb alle voor- en nadelen van beide beroepen geschreven om een goed overzicht te hebben, maar ik kom er nog steeds niet uit.
Iemand misschien hier een hele andere kijk op waardoor ik nieuwe aspecten kan meenemen in mijn beslissing.
donderdag 15 maart 2018 om 14:45
Eens, eens en eens! Je kunt denk ik beter eerst een techniekstudie doen en daarna kijken of je je kan bijscholen in marketing-vakken.lise1985 schreef: ↑15-03-2018 14:03Bij HBO en WO is het studeren, bij MBO volg je een opleiding. Dat even terzijde.
Er zit een enorm verschil tussen online marketing en 'iets in de techniek'. Veel banen in de marketing zijn HBO functies en het aantal werkzoekenden naar een marketingfunctie is groot.
Ik weet niet wat je in de techniek wil doen, maar wellicht is daar meer werk in te vinden.