Werk & Studie alle pijlers

Valentijnsbericht van collega

15-02-2017 12:57 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (getrouwde) collega is kennelijk verliefd op mij. Ik kreeg dit een (hele) tijd geleden wel een beetje door, en heb toen wat afstand van hem genomen. Nu kreeg ik gisteravond een Valentijnsberichtje. Dat heeft hij al vaker gedaan, iets van "Lieve .. " blabla, Liefs .... Ik heb deze berichten altijd genegeerd. Ik voel me hier heel ongemakkelijk door. Heb ook weer geen antwoord gegeven. Ik vraag me af of ik er nog iets mee moet. Hij vat de hint kennelijk niet. Ik heb trouwens een vriend, maar dat weten mijn collega's niet, omdat dat een beetje moeizame relatie is heb ik dat nooit verteld. Hij denkt dus dat ik ongebonden ben, maar hij is getrouwd en ik voel ook niets voor hem in die zin.

<gewijzigd ivm herkenbaarheid>
Toen mijn collega vorig jaar maar bleef whatsappen en bellen (ook getrouwd) dat we wel eens konden afspreken en dat hij mij leuk vind heb ik het eerst subtiel aangegeven geen interesse te hebben en met de opmerking dat zijn vrouw dit waarschijnlijk ook niet zo fijn zou vinden...

Dit hielp helaas niet en hij bleef maar doorgaan, toen zat er voor mij maar één oplossing op, dreigen het voor te leggen aan de werkgever... Hij was boos op mij en had niet verwacht dat ik daarmee zou dreigen maar hij heeft het nooit weer gedaan en inmiddels kunnen we weer normaal praten zonder dat hij te ver gaat...

Soms moet je wat...
Vertel dat je een vriend hebt...
quote:Sweety2015 schreef op 16 februari 2017 @ 16:10:

Vertel dat je een vriend hebt...

Goed idee: aangeven dat je al iemands eigendom bent, dan houdt hij wel op. Voor een andere man heeft hij vast wel respect...

<sarcasm off>

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven