Van de daken schreeuwen
woensdag 28 juni 2017 om 17:35
Ik moet het even kwijt. MIJN VRIEND HEEFT EEN BAAN!
Hij is na afstuderen nu bijna een jaar werkeloos geweest, heeft zich rot gesolliciteerd. Kreeg steeds te horen dat hij een super leuke kandidaat was, maar persoon 2 had meer ervaring bla bla.
Hij werd er ook erg depressief van, zag het allemaal niet meer zitten. Dus ik ben zo blij dat hij nu eindelijk een baan heeft. Hopelijk fleurt hij nu ook weer een beetje op.
Bedankt voor het luisteren. Hoe is jullie dag?
Hij is na afstuderen nu bijna een jaar werkeloos geweest, heeft zich rot gesolliciteerd. Kreeg steeds te horen dat hij een super leuke kandidaat was, maar persoon 2 had meer ervaring bla bla.
Hij werd er ook erg depressief van, zag het allemaal niet meer zitten. Dus ik ben zo blij dat hij nu eindelijk een baan heeft. Hopelijk fleurt hij nu ook weer een beetje op.
Bedankt voor het luisteren. Hoe is jullie dag?
woensdag 28 juni 2017 om 19:22
Nou, ik wou hem mee uit eten nemen, maar op het moment dat ik zei 'Ik wil een voorstel doen' zei hij "We gaan geen sushi eten." Dus ik ga even wat anders verzinnenpatsy--stone schreef: ↑28-06-2017 18:37Haha wat een vrolijkheid inderdaad! Gefeliciteerd en ik hoop ook dat hij ervan opknapt!
En wat is jouw cadeautje om hem te feliciteren met de baan?
woensdag 28 juni 2017 om 19:30
Ook gefeliciteerd!blueeyes*3 schreef: ↑28-06-2017 19:26(o, en aangezien je het vroeg: mijn dag eindigde heel goed, want ook ik heb te horen gekregen dat ik een baan heb)
Plaatje weggehaald
enn wijzigde dit bericht op 28-06-2017 19:50
18.49% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 28 juni 2017 om 19:31
Gelukkig zijn er nog meer restaurants dan alleen sushi restaurants
Gefeliciteerd in ieder geval! Na een jaar thuis zitten kan ik me voorstellen dat de moed je af en toe in de schoenen zakt.
woensdag 28 juni 2017 om 19:31
woensdag 28 juni 2017 om 19:32
Van harte! Fijn dat ze je op waarde weten te schatten.blueeyes*3 schreef: ↑28-06-2017 19:26(o, en aangezien je het vroeg: mijn dag eindigde heel goed, want ook ik heb te horen gekregen dat ik een baan heb)