Werk & Studie alle pijlers

VCA-vol certificaat, welke opleider?

08-08-2019 15:50 11 berichten
Ik wil mijn VCA-vol certificaat gaan halen. Maar er zijn heel veel opleiders, daar zie ik door de bomen het bos niet meer.
Het liefst leer ik via e-learning of uit een boek en doe dan ergens examen. Een paar dagen op locatie cursus volgen vind ik minder interessant.

Wie heeft goede ervaringen met een opleider voor dit certificaat?
Alle reacties Link kopieren
PBNA.com

Boek kopen, leren, dan examen kopen en doen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
jaw schreef:
08-08-2019 15:53
PBNA.com

Die ga ik bekijken. Dank je!
Zakelijk heb ik goede ervaringen met Boels. Je kunt inderdaad gewoon het boek kopen, dat doornemen en examen doen. Zo doen wij het voor onze medewerkers ook.

Veel succes!
laatbloeiertje schreef:
08-08-2019 15:55
Zakelijk heb ik goede ervaringen met Boels. Je kunt inderdaad gewoon het boek kopen, dat doornemen en examen doen. Zo doen wij het voor onze medewerkers ook.

Veel succes!
Die ga ik ook even bekijken.
Ik heb onlangs deze gedaan:

https://www.vcanederland.nl/producten/i ... ing-examen

Is goed te doen en ze hebben lekker veel locaties om examen tedoen.
Ik moest laatst op herhaling voor VCA-Vol en via mijn werk heb ik dat bij SGS Search gedaan. Ook via e-learning.
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Dank jullie voor de tips.
jaw schreef:
08-08-2019 15:53
PBNA.com

Via deze aanbieder heb ik hem ook gehaald. Prima te doen.
Ik heb niets geleerd en gelijk examen gedaan. Ik ben toen geslaagd. Ik heb serieus het materiaal niet bekeken. Geen letter gelezen. Ik zou zelf de goedkoopste kiezen.

Wel heb ik goede ervaringen met search. Als je wel waarde hecht aan goede e-learning zou dat mijn advies zijn. Als je tijd in het lesmateriaal wilt/gaat steken.
Update: lesboek en examen gekocht bij pbna. Vandaag examen gedaan en geslaagd. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven