verdiensten kdv 4 dagen
zaterdag 3 maart 2012 om 09:11
Hallo dames,
Vraagje hoeveel verdien je op een kinderdagverblijf 32 uurnetto...
Want klopt het dat bij cao op 36 uur 1975 is? Gaat pas omhoog in mei of niet?
Ik verdiende namelijk laatste keer dat ik werkte op een kinderdagverblijf 1975 en werkte toen 36 uur en wil nu minder gaan werken namelijk.
Groetjes en bedankt!
Vraagje hoeveel verdien je op een kinderdagverblijf 32 uurnetto...
Want klopt het dat bij cao op 36 uur 1975 is? Gaat pas omhoog in mei of niet?
Ik verdiende namelijk laatste keer dat ik werkte op een kinderdagverblijf 1975 en werkte toen 36 uur en wil nu minder gaan werken namelijk.
Groetjes en bedankt!
zaterdag 3 maart 2012 om 09:16
kijk eens in het CAO boekje...daar staat als het goed is voor de hele looptijd van de CAO in wanneer en met hoeveel de lonen stijgen.
Als je minder dan 36 uur wil werken, deel je eenvoudig je werkuren door de fulltime uren (bv 32/36) en dan krijg je de parttimefactor. Dat getal maal het fulltime salaris en voila: je parttime salaris. (wel bruto neem ik aan, dus daarna moet je nog even berekenen wat het netto wordt)
Als je minder dan 36 uur wil werken, deel je eenvoudig je werkuren door de fulltime uren (bv 32/36) en dan krijg je de parttimefactor. Dat getal maal het fulltime salaris en voila: je parttime salaris. (wel bruto neem ik aan, dus daarna moet je nog even berekenen wat het netto wordt)
zaterdag 3 maart 2012 om 09:28
zaterdag 3 maart 2012 om 09:31
Ja klopt vandaar dat ik dacht het is gewoon nog steeds 1975, ow dan is het nu 1990 moet ik dat berekenen.
Nou sorry hoor, niet iedereen is goed in rekenen hahaa..
Dus dan is het bruto ongeveer 1740, weet je toevallig waar ik netto kan berekenen dat ik een indicatie heb?
thanks voor al je hulp sowieso!!!
Nou sorry hoor, niet iedereen is goed in rekenen hahaa..
Dus dan is het bruto ongeveer 1740, weet je toevallig waar ik netto kan berekenen dat ik een indicatie heb?
thanks voor al je hulp sowieso!!!
zaterdag 3 maart 2012 om 09:52