Werk & Studie alle pijlers

verslag ging mis

30-04-2018 16:25 25 berichten
Hoi allemaalll
Ik heb een probleempje
Wij hebben met verzorging/G&L moeten koken thuis en daarvan een verslag moeten maken,
Dit waren we van plan om vrijdag dus via magistermail in te leveren maar ik ging die dag op vakantie dus ik skipte school
Dus ik zei tegen M. (Het persoon waarmee ik het verslag doe en een goede vriendin van me) ik stuur het wel door
Maar toen raakte ik zoals gewoonlijk afgeleid omdat ik nog moets inpakken etc.
En een dag later bedacht ik me dat het nog moets gebeuren
Nou zei heeft dus dat hele verslag gemaakt en toen zei ik
“Het volgende verslag maak ik wel”
Maar nu heeft zei dus onder het verslag haar naam gezet en nu lijkt het vgm alsof ik niets heb gedaan
What to do???
H E L P PLZ :?: :?: :?:

Okay uuhmm mensen bedankt voor de tips, ik denk dat k dan maar op de blaren moet zitten :-o wel mijn verdiende loontje

*beetje bullshit dit maar ja
anoniem_368734 wijzigde dit bericht op 30-04-2018 19:13
Reden: Mijn lesje
7.38% gewijzigd
Wees blij dat jij het verslag niet gemaakt hebt want echt een Neerlandicus ben je niet.

Het persoon = de persoon
Zei = zij
Moets = moest
Alle reacties Link kopieren
Op je blaren zitten?
Maar je hebt toch ook niets gedaan? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Dat is niet zo slim.

Naar de docent gaan, het verslag alsnog maken en inleveren.

(Oh en het is zij als je het over je goede vriendin hebt)
Eerlijk toegeven aan je docent en aanbieden alsnog een eigen verslag te maken omdat je zo ontzettend gemotiveerd bent.

Oja en mocht je dit soort dingetjes vaker hebben, zet het dan op girlz.nl of zoiets
'You can't always get what you want'
Volgens mij zijn dit je opties:

1) excuses aanbieden aan je vriendin dat jij het verslag niet hebt gemaakt, terwijl je wel had beloofd dat te doen. En dan hopen dat zij bereid is naar de docent te gaan en te zeggen dat ze vergeten is jouw naam eronder te zetten.
2) Zelf naar de docent, het hele verhaal vertellen en aanbieden nog een eigen verslag te maken.
Nou niet zoveel te doen. Laten we de feiten even op een rijtje zetten:

- Jij hebt gespijbeld.
- Jij hebt je vriendin laten zitten terwijl je beloofd had jouw deel van het verslag te maken, en dit dus niet deed.
- Jij hebt helemaal niet meegewerkt aan het verslag dat is ingeleverd.

En nu is jouw vraag: wat doen?

Nou ja, naar je docent gaan en uitleggen dat je op vakantie ging en daarom het verslag niet hebt gemaakt. En de vraag stellen of je het na je vakantie mag inleveren. Of gewoon eerlijk er voor uit komen dat je het verprutst hebt.

En denk zelf even na: vind je het vreemd dat die vriendin van jou jouw naam niet onder het verslag heeft gezet? Jij bent de gene die haar afspraken niet na komt. Denk je dan dat jouw vriendin denkt dat jij het volgende verslag echt gaat maken? Ik denk het niet.

Bovendien denk ik dat jouw vriendin helemaal niet wil dat jij het volgende verslag gaat maken: jij kunt immers geen Nederlands. Dus dan krijgt zij een onvoldoende voor het verslag dat jij namens haar maakt. En misschien wil zij gewoon wel niet frauderen met haar huiswerk.
Je hebt ook geen donder uitgevoerd, dus wat is nu je vraag?
Je klinkt ook lui. Waarom doe je deze opleiding als je toch niets wilt uitvoeren?
En zo snel afgeleid zijn dat je iets simpels niet kunt doen, geeft wel aan dat je de verkeerde opleiding hebt gekozen.
Je vriendin heeft niets fout gedaan. Jij hebt niets aan het verslag gedaan, omdat je afgeleid was / iets beters te doen had. Tja, dan hoort jouw naam er ook niet onder te staan.

Leer hier van, en zorg dat in het vervolg je school meer prioriteiten krijgt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
SigmundFreud221b schreef:
30-04-2018 16:30
Eerlijk toegeven aan je docent en aanbieden alsnog een eigen verslag te maken omdat je zo ontzettend gemotiveerd bent.

Oja en mocht je dit soort dingetjes vaker hebben, zet het dan op girlz.nl of zoiets
:HA:
Ik zou hetzelfde als jouw klasgenoot hebben gedaan.
Je verslag 'ging' niet mis, jij bent vergeten het netjes af te ronden.

Je bent jong, zit nog op school, moet nog veel leren, geeft niks. Neem contact op met je docent, neem alle schuld op je een vraag of je het alsnog mag inleveren. Doe dit dan direct, dus zorg dat het klaar is.
Ja titel moet inderdaad aangepast worden: "Ik ging mis!" is beter :)
Vrijdag was een vrije dag.
Je had verwacht dat je klasgenoot jouw naam er ook onder zou zetten terwijl je er geen reet aan gedaan hebt?
QueenArachnia schreef:
30-04-2018 16:58
Je had verwacht dat je klasgenoot jouw naam er ook onder zou zetten terwijl je er geen reet aan gedaan hebt?
Nadat ze had beloofd om haar deel te sturen...
Doe je dit vaker? Wat de anderen hier zeggen op de blaren zitten en contact opnemen met je docent.
Stampertje12 schreef:
30-04-2018 16:34

- Jij hebt gespijbeld.
- Jij hebt je vriendin laten zitten terwijl je beloofd had jouw deel van het verslag te maken, en dit dus niet deed.

Nou ja, naar je docent gaan en uitleggen dat je op vakantie ging en daarom het verslag niet hebt gemaakt. En de vraag stellen of je het na je vakantie mag inleveren. Of gewoon eerlijk er voor uit komen dat je het verprutst hebt.

En denk zelf even na: vind je het vreemd dat die vriendin van jou jouw naam niet onder het verslag heeft gezet? Jij bent de gene die haar afspraken niet na komt. Denk je dan dat jouw vriendin denkt dat jij het volgende verslag echt gaat maken? Ik denk het niet.

Bovendien denk ik dat jouw vriendin helemaal niet wil dat jij het volgende verslag gaat maken: jij kunt immers geen Nederlands. Dus dan krijgt zij een onvoldoende voor het verslag dat jij namens haar maakt. En misschien wil zij gewoon wel niet frauderen met haar huiswerk.

dit dus.. Goede les voor de volgende keer.
Okay uuhmm mensen bedankt voor de tips, ik denk dat k dan maar op de blaren moet zitten :-o wel mijn verdiende loontje
Ik zou je vriendin elke maand een leuk bedragje betalen zodat zij/zei altijd je verslagen schrijft.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Oh my God, dit is dus onze toekomst. ...vooruit dan maar, het is immers vakantie : to, foei, je hebt je huiswerk niet gemaakt. En dubbel foei, je had je vriendin iets beloofd. Tja, nu staat je naam er niet onder. Nou ja, het is ook niet jouw werk.
Volgende keer wat braver zijn hoor.
ARtjejj schreef:
30-04-2018 19:12
En let wat beter op bij Nederlands.
Jufjoke schreef:
30-04-2018 20:05
En let wat beter op bij Nederlands.
Als juf geef je niet echt het beste voorbeeld...
Jufjoke schreef:
30-04-2018 20:04
Oh my God, dit is dus onze toekomst. ...vooruit dan maar, het is immers vakantie : to, foei, je hebt je huiswerk niet gemaakt. En dubbel foei, je had je vriendin iets beloofd. Tja, nu staat je naam er niet onder. Nou ja, het is ook niet jouw werk.
Volgende keer wat braver zijn hoor.
Stampertje12 schreef:
30-04-2018 16:34

- Jij hebt gespijbeld.

Dit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven