Vervelen op het werk
zaterdag 18 mei 2019 om 20:16
nausicaa schreef: ↑18-05-2019 13:32Inderdaad, gewoon blijven werken, en als het over een tijdje nog steeds zo is, op zoek naar iets anders (maar mét ervaring en met salaris terwijl je zoekt).
Je hoeft niet eindeloos te blijven hangen als het je niet bevalt, natuurlijk niet. Maar het alternatief nu lijkt me ‘geen baan’. En dat is niet bepaald veel nuttiger, en betaalt ook nog eens vrij slecht.
Het alternatief is inderdaad niet ideaal. Haha en inderdaad de betaling daarvan is niet gunstig. Net wat je zegt als het mij over een tijd nog niet bevalt dan zal ik actie gaan ondernemen.
zaterdag 18 mei 2019 om 20:18
parbleumondieu schreef: ↑18-05-2019 20:16Misschien zijn de werkzaamheden niet uitdagend in de breedte, zoals je gewend bent, maar wel in de diepte. Misschien is het niet zo simpel als het lijkt.
Daar heb je gelijk in. Ik heb mijn mening nu voornamelijk gebaseerd op wat ik te zien en te horen kreeg van collega’s maar net wat je zegt misschien als ik zelfstandig ga werken er veel meer diepte in zit!
zaterdag 18 mei 2019 om 20:20
Nee, dat geloof ik! Dat is natuurlijk ook geen fijn vooruitzicht. Het enige voordeel daarvan is dat de tijd voorbij vliegt. Ik snap wel dat ook dat enorm energie slopend kan zijn.
Daar heb je gelijk in. Ik moet ergens beginnen.