Voegt dit iets toe?
dinsdag 2 december 2014 om 11:24
Ik ben bijna klaar met mijn bachelor en dit gaat mij vrij gemakkelijk af (sta een 7,8 gemiddeld).
Hierdoor ben ik aan het denken geslagen of ik nog iets extra's kan doen voor mijn CV in mijn vrije tijd.
Ik heb relevant vrijwilligerswerk in mijn vakgebied met bijbehorende certificaten en cursussen. Echter twijfel ik of ik mijn CV wel goed genoeg is zo.
Ik ben er dus over na aan het denken om mogelijk wat extra relevante vakken te doen bij de OU. Maar voegt dit werkelijk wat toe? Wordt dit wel meegenomen in mijn latere sollicitatieproces? Het gaat hier namelijk niet om 50 euro maar een paar honderd.
Hierdoor ben ik aan het denken geslagen of ik nog iets extra's kan doen voor mijn CV in mijn vrije tijd.
Ik heb relevant vrijwilligerswerk in mijn vakgebied met bijbehorende certificaten en cursussen. Echter twijfel ik of ik mijn CV wel goed genoeg is zo.
Ik ben er dus over na aan het denken om mogelijk wat extra relevante vakken te doen bij de OU. Maar voegt dit werkelijk wat toe? Wordt dit wel meegenomen in mijn latere sollicitatieproces? Het gaat hier namelijk niet om 50 euro maar een paar honderd.
dinsdag 2 december 2014 om 12:18
Je kan dan toch ook gewoon extra vakken aan je eigen universiteit of een andere doen? Dan hoef je niks te betalen.
Verder denk ik dat je er niks mee opschiet (behalve misschien voor jezelf). Hooguit wanneer je een extra hele minor doet. Maar denk dat je aan vrijwilligerswerk of werkervaring meer hebt, zou dus eerder zoiets er nog extra bij gaan doen.
Verder denk ik dat je er niks mee opschiet (behalve misschien voor jezelf). Hooguit wanneer je een extra hele minor doet. Maar denk dat je aan vrijwilligerswerk of werkervaring meer hebt, zou dus eerder zoiets er nog extra bij gaan doen.
vrijdag 5 december 2014 om 04:35
Ik denk dat je er meer aan hebt om een aantal algemenere vakken erbij te gaan volgen aan je eigen universiteit, zoals statistiek, scientific writing, hoe schrijf ik een proposal, communication skills, dat soort dingen. Die komen altijd van pas in je master en eventueel daarna, en je laat ermee zien dat je bereid bent iets extra's te doen. En ze kunnen ervoor zorgen dat je een heel goed cijfer haalt voor je msc thesis, en dat heeft ook wel waarde op je cv.