Werk & Studie alle pijlers

wachten duurt lang..:)

30-01-2014 12:45 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op sommige momenten duurt wachten altijd lang. Afgelopen dinsdag had ik mijn examen voor de basisopleiding schoonmaken gedaan.

Ik ben nog zenuwachtig voor de uitslag dan voor het examen zelf. Daar was ik niet zenuwachtig voor. uitslag krijg ik binnen 10 dagen via brief, maar hoop dat ik het voor het weekend heb, maar denk het niet.

Mijn zusje moest het ook doen vorig jaar, maar is gezakt, de voorvrouw zegt van, kijk maar naar je zusje, die is ook gezakt, die was zenuwachtig en die wist niks meer toen ze er stond, maar ik ben mijn zusje niet.. Mijn zusje heeft een beperking en kan niet goed leren.. Dat heeft mij wel een beetje onzeker gemaakt..

Maar op zulke momenten duurt wachten lang, en ik kan niks anders dan er aan denken of ik het wel of niet heb gehaald...zo frustrerend.. Ik hoop het wel want dat staat ook weer goed op mijn CV! Maar we wachten af..
Hallo famke87.

Ik moet dit examen ook doen dit jaar. Wat heb je er allemaal voor moeten doen?
bezig blijven, dan gaat de tijd sneller voorbij!
Idd spannend. Vond je het examen moeilijk? En wat een lompe opmerking van de voorvrouw, gunt ze het je niet of zo?. Hoop dat je het gehaald hebt!
Geen leuke opmerking van die voorvrouw zeg, daar zou ik juist zenuwachtig van worden!!!

Afleiding zoeken is inderdaad het beste!! Sterkte en ik hoop dat je het gehaald hebt :-)
Ze heeft wel vaker commentaar, en meestal ga ik er wel op in, maar op het laatst is het niet leuk meer, dus ik hoop wel dat ik het gehaald heb, want dan kan ik laten zien dat ik het wel kan en niet hetzelfde als mijn zusje ben..

Ik vind het examen zelf niet moeilijk, daarvoor 5 cursus dagen gehad en regelmatig geoefend, herhaald en op mijn werk, en natuurlijk wel wat foutjes gemaakt, maar dat mocht ik herstellen

Dus hoop dat ik het gewoon zaterdag binnen heb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven