Werk & Studie alle pijlers

Wat verdiend....

05-08-2013 14:14 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Momenteel ben ik jongerenwerker van beroep, maar heb een aantal jaren (ongeveer 7 jaar) geleden ook mijn ondernemersdiploma gehaald. Ik ben eigenlijk benieuwd wat je ongeveer verdiend als filiaalmanager in een kledingwinkel (32 uur p/w). Ik hoop op goede reacties!
Hangt denk ik ook af van de leeftijd en werkervaring.
Verdient.
Dat is wel iets heel anders
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik heb als filiaalmanager gewerkt in een kledingwinkel voor 32 uur pw en verdiende rond de 1200 netto, superweinig dus.

Leeftijd en ervaring maakte in dit bedrijf geen bal uit. Ik was 25 en verdiende net zoveel als m'n collega van 58.
Geen drol volgens mij.
Heel weinig. Ik heb als verkoopster met extra taken (planning maken, openen/sluiten, kas opmaken enz) gewerkt in een schoenenwinkel. 32 uur. Bruto 680,-

Heb t een jaar gedaan. Drama.
Be the change you want to see in the world
quote:sophine schreef op 05 augustus 2013 @ 14:49:

Heel weinig. Ik heb als verkoopster met extra taken (planning maken, openen/sluiten, kas opmaken enz) gewerkt in een schoenenwinkel. 32 uur. Bruto 680,-

Heb t een jaar gedaan. Drama.Kolere, bijstand is nog meer volgens mij.......

Heb t een jaar gedaan. Drama.Eh? Is dat niet dik onder het minimumloon? Of vergeet je een 1-tje?

Heb t een jaar gedaan. Drama.Bruto 680 euro? Was je 12?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 05 augustus 2013 @ 15:20:

[...]

Bruto 680 euro? Was je 12?In ieder geval niet ouder dan 18. Op basis van 32 uur per week, zou dit een uurloon betekenen van onder de 5 euro. Dat mag alleen als je 18 jaar of jonger bent.
Net zoiets als die joviale filiaalmanager in de reclames van Albert Heijn? Dat zal toch wel aardig wat schuiven?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hij ziet er in ieder geval niet uit als een minimumlijder.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Het lijkt me wel een beroep waar weinig werk in is momenteel. Ik zie om me heen de ene na de andere winkel verdwijnen. Of de ketens gaan zelfs helemaal failliet.

Een naast familielid van mij is filiaalmanager bij de Lidl. Dat verdient aardig, maar je moet er maar net zin in hebben.
http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/salarischeck
Die 680 euro geloof ik niet
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Het is 'verdient'......
Kennis werkt al jaren bij de Aldi... Voornamelijk kassawerk. Verdient 16 bruto per uur en is 40 jaar oud... Niet slecht volgens mij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven