Wat vinden jullie?
maandag 22 september 2014 om 19:05
Hi viva meiden,
Ik ben 5 maanden geleden bevallen, ik werk in een winkel en ik was voor de zwangerschap al bezig om manager te worden.
Nu ben ik weer terug op werk (werkte eerst 4 dagen nu 3)
En het bevalt me prima, alles loopt op rolletjes thuis en werk etc.
Nu werd er dus gezegd als ik weer meer ging werken dat ik manager kon worden..
Zou ik het doen of niet doen?
Mijn moeder zegt dat er nog kansen genoeg zijn.. Maar het komt nu wel financieel goed uit (houden van luxe leven) onze zoon gaat al 3 dagen naar de opvang en 1 dag naar mijn moeder. Als ik meer ga werken zou ik hem meer dagen naar de opvang brengen of naar mijn schoonmoeder.. (Ruzie is gelukkig bijgelegd) zei gaat 1 dag minder werken en had het al aangeboden.. Alleen ik wil hem niet van huis naar huis sturen..
Wat vinden jullie?
Doen niet doen?
Kinderopvang of schoonmoeder??
Ik ben 5 maanden geleden bevallen, ik werk in een winkel en ik was voor de zwangerschap al bezig om manager te worden.
Nu ben ik weer terug op werk (werkte eerst 4 dagen nu 3)
En het bevalt me prima, alles loopt op rolletjes thuis en werk etc.
Nu werd er dus gezegd als ik weer meer ging werken dat ik manager kon worden..
Zou ik het doen of niet doen?
Mijn moeder zegt dat er nog kansen genoeg zijn.. Maar het komt nu wel financieel goed uit (houden van luxe leven) onze zoon gaat al 3 dagen naar de opvang en 1 dag naar mijn moeder. Als ik meer ga werken zou ik hem meer dagen naar de opvang brengen of naar mijn schoonmoeder.. (Ruzie is gelukkig bijgelegd) zei gaat 1 dag minder werken en had het al aangeboden.. Alleen ik wil hem niet van huis naar huis sturen..
Wat vinden jullie?
Doen niet doen?
Kinderopvang of schoonmoeder??