Wat voor stage?
maandag 1 oktober 2012 om 13:30
Mijn baas betaalt een opleiding juridisch medewerker voor me. Dit vanwege het feit dat het werkaanbod bij ons bedrijf steeds minder wordt en medewerkers zo de kans krijgen hun horizon te verbreden (is 1 van de grootste bedrijven van NL). Ik heb voor de opleiding juridisch medewerker gekozen omdat de incassokant me erg aantrekt. Ik vind het leuk om contact te hebben met mensen die betalingsproblemen hebben en hen te helpen zoeken naar een oplossing die zowel voor het bedrijf als de klant goed uitpakt.
Probleem is echter dat mijn huidige baas geen stageplaatsen beschikbaar heeft. Nu heb ik al een aantal sollicitaties de deur uitgedaan maar er schijnen weinig stagemogelijkheden op dit moment te zijn.
De opleiding SJM is vrij breed dus nu vroeg ik me af waar ik nog meer kan solliciteren voor een stageplaats, dus in welke hoek ik nog meer kan zoeken??
Komt bij: mijn zus heeft een eigen bedrijf (handelsonderneming) en gaf aan dat daar eventueel wel mogelijkheden zijn, alleen wat moet een sociaal juridisch medewerker bij een handelsonderneming?
Wie kan me helpen?
Probleem is echter dat mijn huidige baas geen stageplaatsen beschikbaar heeft. Nu heb ik al een aantal sollicitaties de deur uitgedaan maar er schijnen weinig stagemogelijkheden op dit moment te zijn.
De opleiding SJM is vrij breed dus nu vroeg ik me af waar ik nog meer kan solliciteren voor een stageplaats, dus in welke hoek ik nog meer kan zoeken??
Komt bij: mijn zus heeft een eigen bedrijf (handelsonderneming) en gaf aan dat daar eventueel wel mogelijkheden zijn, alleen wat moet een sociaal juridisch medewerker bij een handelsonderneming?
Wie kan me helpen?