webshop starten
donderdag 5 december 2013 om 01:09
Hallo!
Graag wil ik jullie advies. Ik wil een webshop starten (heb een goed idee).
Maar naast het idee, en het vastleggen van een domeinnaam zou ik graag wat advies willen. Hoe pak je het aan? Hoe of waar maak je een goede website? Hoe zorg ik dat in Google bovenaan kom te staan?
Ben me in aan het lezen in online marketing, content strategie, etc. maar zou graag vlug iets online hebben.
Wie heeft er tips?
Graag wil ik jullie advies. Ik wil een webshop starten (heb een goed idee).
Maar naast het idee, en het vastleggen van een domeinnaam zou ik graag wat advies willen. Hoe pak je het aan? Hoe of waar maak je een goede website? Hoe zorg ik dat in Google bovenaan kom te staan?
Ben me in aan het lezen in online marketing, content strategie, etc. maar zou graag vlug iets online hebben.
Wie heeft er tips?
donderdag 5 december 2013 om 08:04
Als je een uniek product verkoopt dan kom je vanzelf wel bovenaan de zoekresultaten te staan toch? Tenzij je in een branche gaat zitten waar al veel alternatieven zijn. Als je bijv. een briljant idee hebt voor een leuk vrijgezellenfeest, dan zal je moeten opboksen tegen al die andere aanbieders van vrijgezellenfeesten, omdat mensen vaak zullen Googlen op 'vrijgezellenfeest' en niet jouw specifieke briljante idee.
Als je er geld voor hebt dan zou ik wel investeren in een webdesigner. Mensen beslissen in een paar seconden of jouw website visueel aantrekkelijk is of niet, dus op het eerste oog moet het er goed uit zien.
Als je er geld voor hebt dan zou ik wel investeren in een webdesigner. Mensen beslissen in een paar seconden of jouw website visueel aantrekkelijk is of niet, dus op het eerste oog moet het er goed uit zien.
donderdag 5 december 2013 om 09:08
Voor je website kun je idd een template gebruiken. Deze zijn redelijk simpel. Kijk eens bij wordpress, dat is een simpel CMS en hoeft niet duur te zijn in aanschaf.
Als je een domeinnaam aanmaakt zorg er dan voor dat je een sterke naam hebt en je overige linkopbouw de zoekwoorden bevat. zoals www.webshop.nl/naam-product.
Ik weet niet wat je verkoopt maar top posities in Google zijn erg moeilijk te bererken. Natuurlijk kun je hier voor betalen (SEA) maar je kan dit ook met zoekwoorden in je code doen (SEO).
Google eens op SEO en SEA om een beeld te krijgen hoe dit te werk gaat.
Ik kan je wel wat tips geven maar ik weet niet hoe groen of ervaren je bent met online marketing.
Als je een domeinnaam aanmaakt zorg er dan voor dat je een sterke naam hebt en je overige linkopbouw de zoekwoorden bevat. zoals www.webshop.nl/naam-product.
Ik weet niet wat je verkoopt maar top posities in Google zijn erg moeilijk te bererken. Natuurlijk kun je hier voor betalen (SEA) maar je kan dit ook met zoekwoorden in je code doen (SEO).
Google eens op SEO en SEA om een beeld te krijgen hoe dit te werk gaat.
Ik kan je wel wat tips geven maar ik weet niet hoe groen of ervaren je bent met online marketing.
donderdag 5 december 2013 om 22:15