Werk & Studie alle pijlers

Weer gepasseerd

29-08-2014 20:58 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, weer n ding op mijn werk. N paar mnd geleden gesolliciteerd naar n hogere functie. Afgewezen vanwege te weinig ervaring. Toen werd n intern traningstraject aangekondigd om hogerop te komen en zelfs daarvoor word ik niet geselecteerd. 1 vaste en 2 freelance collega's wel. Weet je wat ik zo raar vind: ik had n hele enthousiaste mail naar mijn chef maar 0.0 reactie. verder heb ik itt tot die andere collega's wel de vereiste ervaring en opleiding en weet ik v 2 vd 3 dat t vriendjespolitiek is (n dochter en n liefje van)

Maar frustrerend vind ik t wel. Enorm frustrerend. Ik wil nu hogerop gaan praten hoe ik verder kan komen, hoger dan de chef dus. Ik ben altijd gewend om directe vragen te stellen maar nu moet ik meer in de rol gaan zitten van ik heb advies nodig. Hoe stel ik me in vredesnaam op? En wat voor vragen stel ik en hoe? Ik vind dit best lastig.

Alvast bedankt voor jullie reacties
quote:Anna_69 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 Was dit de TO die problemen op het werk had vanwege haar mobieltje op haar bureau??Zo ja zou dat echt hilarisch zijn.
Off topic @Adorabull: ben je weer helemaal gezond na je hachelijke avontuur in dat buitenlandse ziekenhuis? Welkom terug!
TO, lees de kritiekpunten van je functioneringsverslag (ander topic) nog eens door. Dat kan nl ook een grote reden zijn, waarom je niet geselecteerd bent.
quote:StoraHuntur schreef op 29 augustus 2014 @ 21:44:

Ik open dit topic weer.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik zou gewoon door solliciteren naar deze functies binnen andere organisaties.
T knopje ik ben aan t werk.

En dan kan ik niet reageren
Misschien moet je je leidinggevende 'ns neuken, dan heb jij ook 'n kruiwagen. Of je kunt 'ns rondkijken bij andere bedrijven. Je legt het sowieso af tegen iemands dochter en iemands liefje natuurlijk. Dus ook al hadden ze jou ook mee laten strijden, daar win je toch niet van.
quote:StoraHuntur schreef op 29 augustus 2014 @ 21:44:

Ik open dit topic weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven