Weer gepasseerd
vrijdag 29 augustus 2014 om 20:58
hoi, weer n ding op mijn werk. N paar mnd geleden gesolliciteerd naar n hogere functie. Afgewezen vanwege te weinig ervaring. Toen werd n intern traningstraject aangekondigd om hogerop te komen en zelfs daarvoor word ik niet geselecteerd. 1 vaste en 2 freelance collega's wel. Weet je wat ik zo raar vind: ik had n hele enthousiaste mail naar mijn chef maar 0.0 reactie. verder heb ik itt tot die andere collega's wel de vereiste ervaring en opleiding en weet ik v 2 vd 3 dat t vriendjespolitiek is (n dochter en n liefje van)
Maar frustrerend vind ik t wel. Enorm frustrerend. Ik wil nu hogerop gaan praten hoe ik verder kan komen, hoger dan de chef dus. Ik ben altijd gewend om directe vragen te stellen maar nu moet ik meer in de rol gaan zitten van ik heb advies nodig. Hoe stel ik me in vredesnaam op? En wat voor vragen stel ik en hoe? Ik vind dit best lastig.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Maar frustrerend vind ik t wel. Enorm frustrerend. Ik wil nu hogerop gaan praten hoe ik verder kan komen, hoger dan de chef dus. Ik ben altijd gewend om directe vragen te stellen maar nu moet ik meer in de rol gaan zitten van ik heb advies nodig. Hoe stel ik me in vredesnaam op? En wat voor vragen stel ik en hoe? Ik vind dit best lastig.
Alvast bedankt voor jullie reacties
vrijdag 29 augustus 2014 om 22:57