werken bij lidl?
zaterdag 4 januari 2014 om 13:58
ik heb het jaren gedaan, met heel erg veel plezier! Echter werkweken als kader van 45+ uren zijn eerder regel dan uitzondering.
Er ligt een (vrij) hoge werkdruk, december is vaak onmogelijk vrij te krijgen, maar dat is logisch in een supermarkt.
Gemiddeld elke 4/8 weken (afhankelijk van het resultaat) word er een balans gehouden, waarbij elk artikel geteld word, dit gebeurt na sluiting, dus ben je laat (ook al ben je soms om 6.30 al begonnen)
Er is veel afwisseling, en vaak fijne collega's. Als je tegen de werkdruk kunt is het een erg fijn bedrijf om voor te werken.
Er ligt een (vrij) hoge werkdruk, december is vaak onmogelijk vrij te krijgen, maar dat is logisch in een supermarkt.
Gemiddeld elke 4/8 weken (afhankelijk van het resultaat) word er een balans gehouden, waarbij elk artikel geteld word, dit gebeurt na sluiting, dus ben je laat (ook al ben je soms om 6.30 al begonnen)
Er is veel afwisseling, en vaak fijne collega's. Als je tegen de werkdruk kunt is het een erg fijn bedrijf om voor te werken.
zaterdag 4 januari 2014 om 15:50
Ik heb er ook gewerkt. Ik denk dat alles sterk afhankelijk is van het team waarin je werkt. Ik heb er met plezier in vakanties en als bijbaan gewerkt, vond de verdiensten niet bijster slecht. Van de oudere om mij heen die daar ook werken hoorde ik dat fysieke klachten vaak voorkomen. bijvullen en agf kan zwaar zijn. Als assistent is het soms maar net hoe je er in staat vind ik, ik heb vooral te maken gehad met assistenten die alles beter dachten te weten die net nieuw binnen kwamen rollen en echt commanderen.
Stressbestendig zijn is wel erg belangrijk. Lidl is vaak druk, vooral op zaterdagen en rond 17u. als er iets mis is bij de Kassa moet je dit kunnen oplossen.
Stressbestendig zijn is wel erg belangrijk. Lidl is vaak druk, vooral op zaterdagen en rond 17u. als er iets mis is bij de Kassa moet je dit kunnen oplossen.
zaterdag 4 januari 2014 om 16:09
Ik heb een paar jaar als assistent filiaalmanager voor Lidl gewerkt.Je maakt lange dagen.Dagen van 12 uur zijn geen uitzondering. Het is zwaar werk,hoge werkdruk. Maar als je het treft met je team dan is er niks mis mee.Ik zou er voor geen goud meer willen werken,maar dat is natuurlijk voor iedereen anders...
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg,niet voor wat jij verstaat!