Werk & Studie alle pijlers

Werken in een pool

28-10-2014 19:07 12 berichten
Zoekende naar een vacature kom ik het volgende tegen:

Je werkt bij deze winkel in een pool, waardoor flexibiliteit van groot belang is.

Ik heb er nooit van gehoord en kan via google niet echt iets vinden. Wat houd dit in?
Alle reacties Link kopieren
Nou als ik het zo lees gaan ze je oproepen wanneer ze je nodig hebben.

Maar als je er zeker van wilt zijn zou ik met de winkel zelf bellen.
Dat je opgeroepen wordt voor werk wanneer je nodig bent. Dus dat kan ook ad hoc zijn. Daarom moet je dus flexibel zijn.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Bedoelen ze niet 'poule'?
Pool van oproepkrachten, flexpool
Dan kun je dus op de onmogelijkste tijden naar allerlei locaties gestuurd worden.
Dus dan ook altijd op basis van 0 uren contract? Weer iets geleerd, bedankt allemaal! Ik laat het maar aan me voorbij gaan dan.
quote:JoniJoni schreef op 28 oktober 2014 @ 19:26:

Dus dan ook altijd op basis van 0 uren contract? Weer iets geleerd, bedankt allemaal! Ik laat het maar aan me voorbij gaan dan.

Hoeft niet per se

Staat er een vast aantal uren in de advertentie? Dan kan de fkexibiliteit liggen in de locatie bijv

Ik zou even bellen alvorens direkt nee te zeggen nu
Je bent zelf een theepot
Duidelijk toch; je moet willen emigreren naar 1 van de 2 polen.
Ik heb ook een tijdje in een "pool" gezeten. Dat hield gewoon in dat de kinderdagverblijven waar ik werkte mij (of iemand anders op een lijst)belden als ze een vervanger nodig hadden. Of en wanneer je gebeld werd wist je niet, ook niet welk kinderdagverblijf.

Geen idee hoe ze bepaalden wie van de lijst ze belden, waarschijnlijk de meest sympathieke (deed ik tenminste toen ik later zelf als vaste kracht iemand moest oproepen als vervanger)
Oh ja, bij die "pool"-lijst stonden trouwens aantekeningen. Stond er bijv:

Sandra (liever niet)

Karlijn (+++)

Merel (kan alleen op vrijdag)

Janneke (voorkeur BSO)

Chantal (-)

Kim (liever niet op babygroep)
quote:SuzanneSuus schreef op 28 oktober 2014 @ 19:38:

[...]

Hoeft niet per se

Staat er een vast aantal uren in de advertentie? Dan kan de fkexibiliteit liggen in de locatie bijv

Ik zou even bellen alvorens direkt nee te zeggen nuIn de advertentie staat dat je minimaal een bepaald aantal dagen beschikbaar moet zijn. Ik kan verder niemand benaderen, dus ik heb toch maar gesolliciteerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven