Werken in een pool
dinsdag 28 oktober 2014 om 19:38
quote:JoniJoni schreef op 28 oktober 2014 @ 19:26:
Dus dan ook altijd op basis van 0 uren contract? Weer iets geleerd, bedankt allemaal! Ik laat het maar aan me voorbij gaan dan.
Hoeft niet per se
Staat er een vast aantal uren in de advertentie? Dan kan de fkexibiliteit liggen in de locatie bijv
Ik zou even bellen alvorens direkt nee te zeggen nu
Dus dan ook altijd op basis van 0 uren contract? Weer iets geleerd, bedankt allemaal! Ik laat het maar aan me voorbij gaan dan.
Hoeft niet per se
Staat er een vast aantal uren in de advertentie? Dan kan de fkexibiliteit liggen in de locatie bijv
Ik zou even bellen alvorens direkt nee te zeggen nu
Je bent zelf een theepot
dinsdag 28 oktober 2014 om 20:10
Ik heb ook een tijdje in een "pool" gezeten. Dat hield gewoon in dat de kinderdagverblijven waar ik werkte mij (of iemand anders op een lijst)belden als ze een vervanger nodig hadden. Of en wanneer je gebeld werd wist je niet, ook niet welk kinderdagverblijf.
Geen idee hoe ze bepaalden wie van de lijst ze belden, waarschijnlijk de meest sympathieke (deed ik tenminste toen ik later zelf als vaste kracht iemand moest oproepen als vervanger)
Geen idee hoe ze bepaalden wie van de lijst ze belden, waarschijnlijk de meest sympathieke (deed ik tenminste toen ik later zelf als vaste kracht iemand moest oproepen als vervanger)
dinsdag 28 oktober 2014 om 22:14
quote:SuzanneSuus schreef op 28 oktober 2014 @ 19:38:
[...]
Hoeft niet per se
Ik zou even bellen alvorens direkt nee te zeggen nuIn de advertentie staat dat je minimaal een bepaald aantal dagen beschikbaar moet zijn. Ik kan verder niemand benaderen, dus ik heb toch maar gesolliciteerd.
[...]
Hoeft niet per se
Ik zou even bellen alvorens direkt nee te zeggen nuIn de advertentie staat dat je minimaal een bepaald aantal dagen beschikbaar moet zijn. Ik kan verder niemand benaderen, dus ik heb toch maar gesolliciteerd.