Wie heeft tips?
dinsdag 1 oktober 2013 om 17:38
Hoi allemaal,
Ik ben freelancer op het gebied van journalistiek/tekstschrijven. Momenteel een branche waar niet heel veel week in te vinden is. Ik heb wel enkele opdrachtgevers maar het is absoluut geen vetpot. Nu ga ik de komende weken 20 uur bij een bedrijf werken om in ieder geval mijn vaste lasten terug te verdienen. Het is geen leuk werk en het verdient niet echt veel, maar goed.
Mijn vraag: wie van jullie kan mij tips geven om een extraatje bij te verdienen met bijvoorbeeld thuiswerk of iets? Ik vind die sites altijd een beetje onduidelijk en onbetrouwbaar dus ik zou graag eens wat (positieve) ervaringen willen lezen.
Ook andere tips om bij te verdienen zijn welkom!
Ik ben freelancer op het gebied van journalistiek/tekstschrijven. Momenteel een branche waar niet heel veel week in te vinden is. Ik heb wel enkele opdrachtgevers maar het is absoluut geen vetpot. Nu ga ik de komende weken 20 uur bij een bedrijf werken om in ieder geval mijn vaste lasten terug te verdienen. Het is geen leuk werk en het verdient niet echt veel, maar goed.
Mijn vraag: wie van jullie kan mij tips geven om een extraatje bij te verdienen met bijvoorbeeld thuiswerk of iets? Ik vind die sites altijd een beetje onduidelijk en onbetrouwbaar dus ik zou graag eens wat (positieve) ervaringen willen lezen.
Ook andere tips om bij te verdienen zijn welkom!
dinsdag 1 oktober 2013 om 17:50