Werk & Studie alle pijlers

Wisselen van job.... hoe aanpakken?

21-04-2010 10:42 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Er is een kans dat ik binnenkort van job wisselen. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, dus voor mij nogal spannend. Hoe moet ik dit aanpakken? Wat moet ik aangeven bij mijn huidige werkgever? e.d....

Concrete vraag:

- Is het gebruikelijk om eerst een nieuw contract te tekenen en dan het huidige contract met de huidige werkgever te ontbinden, of andersom?

- Wat te doen als de werkgever aangeeft voor eind van de maand geen tijd te hebben voor een afspraak, maar je vanwege opzegtermijnen wel genoodzaakt bent dit te doen?

Ik lees graag jullie advies!
- "Wat te doen als de werkgever aangeeft voor eind van de maand geen tijd te hebben voor een afspraak, maar je vanwege opzegtermijnen wel genoodzaakt bent dit te doen?"

Schriftelijk opzeggen.
quote:JeBe schreef op 21 april 2010 @ 10:42:

Concrete vraag:

- Is het gebruikelijk om eerst een nieuw contract te tekenen en dan het huidige contract met de huidige werkgever te ontbinden, of andersom?

Ik lees graag jullie advies!Altijd eerst je nieuwe contract tekenen, pas daarna je huidige contract beeindigen. Om te voorkomen dat je straks helemaal geen baan meer hebt mocht die nieuwe niet doorgaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven